خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۷۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در استان، از سیر صعودی بودن مصرف برق در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"جمال معتمدی زاده" در بازدید از پروژه های برق رسانی در شهرستان مارگون، اظهارداشت: متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک روند صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش 2 درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد 365 مگاوات عنوان و اظهارداشت: شهرستان گچساران با 141 مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چُرام با 20 مگاوات کمترین میزان مصرف برق را بخود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پیک مصرف برق شبانه در این استان را 351 مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمئی با 27 مگاوات و چهاردرصد رشد نسبت به سایر شهرستان های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می دهد.

معتمدی زاده با تاکید براینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

وی گفت: ساعت پیک مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 13 تا 18 و 20 تا 23 شب بود و البته  خاموش کردن یک لامپ 100 وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز 54 هزار و 49 مگاوات گذشته و شاهد افزایش هفت و نیم دهم درصدی مصرف برق هستیم.

تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 275 هزار اشتراک هستند.

بیش از 80 درصد این مشترکان را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز