خبرگزاری کار ایران

شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز کهگیلویه و بویراحمد در دستورکار مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۶۷

نشست کارگروه فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رؤسا و نمایندگان مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حمید نادریان " معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست اظهارداشت: یکی از موارد بررسی شده در این نشست، نظارت و رصد فضای مجازی بوده که مقرر شد مراجع امنیتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی اقدامات مجرمانه ارتکابی در این فضا، بصورت مستمر بر آن نظارت ویژه را در دستور کار خود قرار دهند و گزارش های اقدامات خود را به نحو جامع به مراجع قضایی و در جلسات آتی کارگروه ارائه کنند.

وی به موضوع شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و خاطرنشان کرد: در همین زمینه، تیم فنی تخصصی تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت جمع آوری این مزارع صادر شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز اینکه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف در فضای مجازی برخورد قاطع می شود،خاطرنشان کرد: صنوف مختلف و مشاغل غیررسمی در فضای مجازی، اجازه تبلیغات غیرمجاز با استفاده از تصاویر موهوم و خلاف عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی را ندارند.

نادریان گفت: تشکیل گروه واکنش سریع با هدف مقابله با شُبهات و جنگ روانی ایجاد شده در فضای مجازی استان و تولید محتوای مناسب نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز