خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی کشور در یاسوج:‌

بسیاری از قوانین کشور نیازمند بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۸۵

رئیس سازمان بازرسی کشور معتقدست بسیاری از قوانین بویژه قوانین حوزه اقتصادی نیازمند بازنگری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسن درویشیان در جمع فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سازمان بازرسی گفت:‌ بررسی آسیب‌های موجود در حوزه تولید و سرمایه گذاری و رفع آنها از رویکردهای قوه قضاییه است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات به قوانین و مقررات برمی‌گردد و نیازمند بازنگری است، اظهارداشت: در کارگروه رفع موانع تولید، مقررات دست و پاگیر مطرح و مصوباتی شکل گرفته است.

این مسئول قضایی بخش دیگری از مشکلات اقتصادی را مربوط به قوانینی خواند که امکان اجرا ندارد اما  نمی‌توان از آنها هم گذشت.

رئیس سازمان بازرسی کشور افزود: این مشکل البته در جلسات سران قوا مطرح و یا در حال پیگیری برای شکل گرفتن مصوبات برای رفع اشکال است.

وی گفت: مشکلات مربوط به قوانین را در مرکز پیگیری می‌کنیم و نباید انتظار داشت به سرعت رفع شود و البته مواردی که امکان دارد هم در استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و هم در کارگروه رفع موانع تولید پیگیری شود.

قوه قضاییه پرچمدار مبارزه با فساد 

درویشیان رویکرد دستگاه قضا را برخورد قاطع با فساد دانست و ادامه داد: اگر امروز برخی نابسامانی‌ها را شاهد هستیم یکی از علل آن فساد اقتصادی است.

درویشیان گفت:  تاکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای در تملک بانک ها با پیگیری قوه قضاییه به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز