خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین مانور برقی در کهگیلویه و بویراحمد/ مشارکت ۲۱ گروه عملیاتی – اتفاقاتی در این مانور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۹۸۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین مانور سراسری شرکت های توزیع نیروی برق کشور با محوریت تعدیل روشنایی معابر، جمع آوری برق های غیرمجاز و رمز ارزها خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جمال معتمدیزاده  با بیان اینکه این مانور در تمامی نواحی استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد، اظهارداشت: مانور سراسری شرکت های توزیع نیروی برق از فردا  پنجشنبه به مدت دو روز  در مراکز شهرستان ها برگزار می شود.

وی، کاهش تلفات، مدیریت بار، کمک به محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، کاهش انرژی توزیع نشده، افزایش قابلی اطمینان شبکه و انجام کار با رعایت دستورالعملهای ایمنی را از اهداف این مانور برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۱ گروه عملیاتی – اتفاقاتی و ۹۰ نیروی انسانی برای شرکت در مانور سراسری این شرکت فعالیت خواهند داشت و بیش از ۲۵ کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف نیز در این مانور اصلاح فلش، باز آرایی و تبدیل شبکه های سیمی به کابلی انجام می گیرد.

معتمدیزاده، شرایط مصرف برق و گاز را در کشور نگران کننده خواند و یادآورشد: برخی از نیروگاه‌های تولید برق با استفاده از گاز اقدام به تولید برق کرده که اگر میزان مصرف گاز از سوی مشترکین مصرف بالایی باشد به طورحتم شاهد قطع برق در این نیروگاه ها خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز