خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در گفت و گو با ایلنا:

افزایش سه برابری تخت های بیمارستان شهید جلیل یاسوج/ کمبود اکسیژن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۱۹

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سه برابری تخت های این بیمارستان به دلیل افزایش چشمگیر بیماران کرونایی در این استان خبرداد.

" سیعد جاودان سیرت " به ایلنا از یاسوج گفت: تخت‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج از 65 تخت به دلیل شیوع گسترده کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 245 تخت افزایش یافته است.

او در پاسخ به این پرسش که وضعیت کنونی اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج چگونه است؟ هم تاکید کرد که مشکل خاصی برای اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در این بیمارستان وجود ندارد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: در روزهای ابتدایی شروع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، یک مخزن یک تنی و سپس یک مخزن شش تنی در این بیمارستان نصب شد.

جاودان سیرت با بیان اینکه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در هر دقیقه 600 لیتر اکسیژن تولید می کند، خاطرنشان کرد: 140 کپسول اکسیژن نیز در بخش های مختلف بیمارستانی وجود دارد.

او گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اقدامی جهادی، یک مخزن 30 تنی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بزودی نصب و هیچ مشکلی برای تامین اکسیژن بیماران کرونایی در این بیمارستان وجود ندارد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید براینکه اکنون هیچ کمبود اکسیژنی در این بیمارستان وجود ندارد، یادآورشد: هر بیمار کرونایی که به این بیمارستان وارد می شود به دلیل قابل پیش بینی نبودن ویروس، ممکن است در فاصله چندساعته از وضعیت مطلوب به وضعیت نامطلوب تغییر حالت بدهد.

جاودان سیرت افزود: پرسنل بیمارستان شهید جلیل یاسوج برای مراقبت از بیماران این بیمارستان تاکنون از هیچ کوششی کوتاهی نکرده و مظمئن باشید در راه خدمت به بیماران و مردم در آینده نیز کوتاهی نخواهند کرد.

او  از مردم خواست به پروتکل های بهداشتی توجه کرده و از ورود به تجمعات به طور جد خودداری کنند.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرجع بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت بوده و از فوت هر بیمار کرونایی نیز بسیار آزرده خاطر می شویم.

جاودان سیرت با تسلیت گفتن به خانواده های بیماران کرونایی، ادامه داد: تنها راهکار کنونی برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا، رعایت کردن پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز