خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت‌های انتخاباتی در گچساران خلاف قانون و اخلاق است /نشست‌های تبلیغاتی نباید عاملی برای افزایش بیشتر کرونا در بین مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۲۷

مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت این استان را خلاف قانون و اخلاق دانست.

 مجید احمدی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: فعالیت برخی از کاندیداهای احتمالی برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت این استان خلاف قانون و اخلاق است.

او  با بیان اینکه برخی از کاندیداهای احتمالی این انتخابات نباید در  شرایط کرونایی به خود اجازه برگزاری نشست‌های دورهمی را بدهند، اظهارداشت: این کاندیداها باید قانون را  رعایت کرده و از سویی به خود اجازه ندهند که نشست‌های آنها عامل شیوع ویروس کرونا در بین مردم باشد.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیت تمامی این کاندیداها رصد و این فعالیت‌ها هیچ سخنیتی با قانون ندارد.

 برگزاری نشست های انتخاباتی خلاف قانون در رسیدگی به صلاحیت کاندیداها بی تاثیر نیست 

احمدی تاکیدکرد که هیات های نظارت و شورای نگهبان هم به طور حتم برگزاری این نشست های خلاف قانون و اخلاق برخی کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را در رسیدگی به صلاحیت این کاندیداها بی تأثیر نمی داند.

او گفت: شک نکنید این نشست ها در رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای احتمالی در این حوزه انتخابیه بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز