خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان چرام خبرداد:

کرونا، 2 باشگاه بدنسازی را در چُرام پلمپ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۹۷۶

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ 2 باشگاه بدنسازی متخلف در این شهرستان بدلیل رعایت نکردن قوانین و سرپیچی از دستورات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" سید رحمت‌الله محمدی‌مفرد" گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا کشور و شهرستان چرام و جهت جلوگیری از گسترش بیماری منحوس کرونا در این شهرستان، 2 باشگاه بدنسازی متخلف پلمپ شد.

وی با تاکید براینکه در چندین مرحله تذکرهای شفاهی و کتبی به این باشگاه‌ها جهت تعطیلی و رعایت مصوبات ستاد کرونا داده شد اما توجهی از سوی مسئولان این باشگاه‌ها نشد، اظهارداشت: با هماهنگی دادستان، فرمانداری، شبکه بهداشت، امور صنفی و پلیس اماکن، این 2 باشگاه بدنسازی پوریای ولی و برنا بدلیل سرپیچی از مقررات و تعطیل نشدن در شرایط کرونایی پلمپ شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به وضعیت نارنجی شهرستان، تمامی سالن های ورزشی، بدنسازی‌ها و استخرها تعطیل و اماکن رو باز با توجه به مصوبات کرونا در حال فعالیت هستند.

محمدی مفرد، تعداد هیات های ورزشی در شهرستان چُرام را 25 هیات ذکر و خاطرنشان کرد:‌ این هیات ها در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

وی گفت: شش باشگاه ورزشی نیز در این شهرستان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز