خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبرداد:

30 درصد مدیران بویراحمد کرونایی شده اند/ فوت 127 کرونایی در بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۱۱۲

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از کرونایی شدن 30 درصد از مدیران این شهرستان به ویروس منحوس کرونا خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شاهرخ کُناری در جلسه ستاد بحران شهرستان بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان، از ابتلای 30 درصد از مدیران بویراحمد به ویروس منحوس کرونا خبرداد و تاکید کرد که احتمال افزایش این آمار باتوجه به شیوع گسترده ویروس وجود دارد.

او  گفت: در شهرستان بویراحمد 21 هزار و 821 نمونه گیری انجام گرفته که تعداد هفت هزار و 445 مورد آن مثبت بوده است.

فرماندار بویراحمد، تعداد بهبودیافتگان این بیماری در شهرستان بویراحمد را پنج هزار و 368 نفر ذکر و اظهارداشت:‌127 نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا تاکنون فوت کرده‌اند.

کُناری، وضعیت کرونایی شهرستان بویراحمد را قرمز و خاطرنشان کرد:‌ روز گذشته 18 بیمار مرخص و 34 نفر هم بستری شدند که این نشان دهنده شرایط بَد این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا است.

او با اظهار تاسف از اینکه برخی از ادارات از ظرفیتشان در موضوع کرونا استفاده نمی‌کنند، ادامه داد: طرح محله محور با محوریت سپاه در سطح شهرستان انجام می‌گیرد.

فرماندار بویراحمد گفت: قرار است در این طرح، بیمار از خانه شناسایی و در محل‌های مورد نظر قرنطینه شود و البته از دستگاه‌های اداری می خواهیم در بحث پشتیبانی با سپاه هماهنگی و همکاری داشته باشند.

به گفته کُناری، در طرح محله محور هر 12 هزار و 500  نفر را یک اکیپ منسجم پوشش می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز