خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه فوری به منظور رسیدگی به مشکلات صنعتگران کفش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۷۱

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‌دوز تهران گفت: برگزاری نمایشگاه به منظور پیشبرد اهداف،‌ حفظ بقا و دوام یک صنعت این یک امر ضروری و انکار ناپذیر است و هویت و خاصیت نمایشگاه این است که کلیه اهالی آن صنعت گرد هم می‌آیند‌، با هم همفکری می‌کنند و مشکلات خود را مطرح و حل می‌کنند و پیشرفتها و نوآوری‌ها صنعت خود را مشاهده می‌کنند.

به گزارش ایلنا،‌ رسول شجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درخصوص بازخورد هشتمین نمایشگاه امپکس گفت: باوجود همه مشکلات موجود در جامعه صنفی ما از جمله تورم، بیکاری و مسائل دیگر بازخورد نمایشگاه بسیار خوب بود و توانستیم نمایشگاهی بسیار آبرومند برگزار کنیم که درچند سال اخیر واقعا کم نظیر بوده است.

وی درخصوص توجه و حضور مسئولان کشور نسبت به این نمایشگاه نیز گفت: گرچه مشکلات بسیار فراوان است، اما درخواست رفع مشکلات را در یک شب نداریم. همواره مدیون زحمات دوستان و مسئولان در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت هستیم، مسئولانی همچون برادران معاون صنعت، ‌معدن و تجارت،‌ مهرابی،‌ صابر پرنیان شهرک صنعتی، فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران و درستی و فاضلی نائب رئیس ایشان و چند تن از نمایندگان مجلس به منظور بررسی مشکلات فعالان این صنف در این نمایشگاه حضور داشتند. برادران معاون وزیر صمت پس از حضور در نمایشگاه و آگاهی از مشکلات این صنف به ویژه تامین مواد اولیه و شهرک صنعتی،‌ بالافاصله جلسه‌ای برای حل مشکلات این صنف برگزار کردند که بسیار برای ما با ارزش است.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز تهران ادامه داد: اعلام آمادگی کردیم تا همکاریهای مشترکی با کشورهای منطقه داشته باشیم به همین منظور به بسیاری از کشورهای همسایه  مثل عراق، افغانستان، پاکستان، هند، ترکیه، روسیه و چین نامه زدیم که در جریان این نمایشگاه قرار گیرند و خوشبختانه توانستیم با کشور چین ارتباطاتی را به صورت آنلاین برقرار کنیم.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه به منظور پیشبرد اهداف،‌ حفظ بقا و دوام یک صنعت این یک امر ضروری و انکار ناپذیر است و هویت و خاصیت نمایشگاه این است که کلیه اهالی آن صنعت گرد هم می‌آیند‌، با هم همفکری می‌کنند و مشکلات خود را مطرح و حل می‌کنند و پیشرفتها و نوآوری‌ها صنعت خود را مشاهده می‌کنند.

وی درخصوص ادامه نمایشگاه در سال آینده نیز گفت: در سال آینده نیز علاوه بر برگزاری نمایشگاه در کشور در نمایشگاههای خارج از کشور نیز حضور خواهیم یافت،‌ همچنین از کشورهای دیگر خواستیم که در نمایشگاه ما حضور یابند همچنان که از کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا حضور داشتند و حضور ایتالیا در حوزه آموزش بسیار پررنگ بود.

وی ادامه داد: به دلیل اپیدمی کرونا هنوز وضعیت اروپا به حالت عادی بازنگشته است درغیر این صورت مطمئنا شرکت کننده بیشتری از کشورهای خارج به ویژه اروپا داشتیم. درحال حاضر نیز پیش بینی می‌کنیم که بتوانیم با کشورهای منطقه به ویژه چین در زمینه مواد اولیه و ماشین آلات همکاری داشته باشیم اما درخصوص محصولات نهایی نمی‌توانیم همکاری داشته باشیم. همچنین با کشورهای هند، پاکستان و بنگال را نیز پیش بینی میکنیم در مواد اولیه همکاری بیشتری داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز