خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان- فرانسه

۴ پیروزی و یک شکست برای نمایندگان آزادکار ایران

آزادکاران جوان ایران در آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان صاحب ۴ پیروزی و یک شکست شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در آغاز رقابت های کشتی آزاد که در  شهر ماکون کشور فرانسه در جریان است، نمایندگان اوزان ۶۰ ،۷۴ و ۹۶ کیلوگرم ایران صاحب ۴ پیروزی و یک شکست شدند.
در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا گودرزی دارنده مدال نقره جهان در نخستین مصاف خود مقابل راهول از هند به روی تشک رفت و در حالیکه ۶ بر صفر از حریف پیش بود در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۸ بازنده شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. وی برای اینکه بتواند در مرحله شانس مجدد برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.
در وزن ۶۰ کیلوگرم پیمان بیابانی دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست مقابل استفان از رومانی ۱۱ بر صفر پیروز شد و باید در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران لهستان و ازبکستان مصاف کند.
در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز احمد بذری پس از استراحت در دور نخست در دومین دور مقابل نیکیتا سوکوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ صاحب برتری شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز حسین شهبازی ابتدا راخیموف از ازبکستان را ۱۰ بر صفر برد سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ماندیپ از هند ۷ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رودزیانوک از بلاروس کشتی می گیرد.

 

کد خبر : ۴۰۷۴۳۰