خبرگزاری کار ایران

برنامه های فدراسیون جهانی قابل تقدیر است؛

هنرجو: امیدوارم در قاره اروپا مرکز آمورشی تاسیس شود / توسعه ورزش زورخانه ای با برنامه های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۸۴

برنامه های خوبی توسط فدراسیون بین المللی در اقصی نقاط جهان از جمله اروپا برگزار شده که بسیار قابل تقدیر است اما برای پیشرفت بیشتر، نیازمند ایجاد مرکزی برای اجرای برنامه های آمورشی و فنی در اروپا هستیم.

سرمربی تیم ملی ورزش های زورخانه ای بلاروس گفت: با تلاش های فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، شاهد گسترش این ورزش در سطح جهان به خصوص قاره اروپا هستیم، اما نیاز به ایجاد یک مرکز آمورشی در اروپا کاملا احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرزم هنرجو که به همراه تیم ملی بلاروس درشهر دوشنبه تاجیکستان به سر می برد تا تیمش در چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شرکت کند، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در سال های اخیر مسابقات و برنامه های خوبی توسط فدراسیون بین المللی در اقصی نقاط جهان از جمله اروپا برگزار شده که بسیار قابل تقدیر است اما برای پیشرفت بیشتر، نیازمند ایجاد مرکزی برای اجرای برنامه های آمورشی و فنی در اروپا هستیم.

وی ادامه داد: ورزش های زورخانه ای در بلاروس به خصوص در بین دانشجویان و همچنین سایر علاقه مندان به ورزش های اصیل ایرانی، گسترش خوبی یافته که این مهم، نشان دهنده وضعیت مناسب این ورزش در قاره اروپاست.

هترجو در ادامه در مورد شرایط تیم بلاروس نیز خاطر نشان کرد: ما برای شرکت در جام جهانی، با ۵ ورزشکار در بخش زورخانه ای و یک کشتی گیر سنگین وزن در این رقابت ها حضور یافته ایم. ضمن این که یکی از اعضای تیم ما از قهرمانان جودوی بلاروس به آمار می رود که مدال نقره اروپا را نیز در کارنامه دارد.

گفتنی است چهارمین دوره رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، از روز ۴ شنبه به میزبانی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز