خبرگزاری کار ایران

می‌خواستیم ورزشکاران را چکاب کنیم؛

رضایی: قصد گرفتن تست‌دوپینگ از کشتی‌گیران را نداریم / مسئولان‌کرمانشاه حمایتی از جام‌تختی نکردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۸۲

در همین مسابقات جام تختی ما نزدیک به ۱۵ کشور خارجی به عنوان مهمان خواهیم داشت و اگر مسابقات به نحو شایسته انجام نشود آبروی کشورمان خواهد رفت.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به دلیل اینکه مسئولین ارشد استان کرمانشاه همکاری لازم را برای برگزاری جام تختی نداشتند، ما محل این مسابقات را تغییر دادیم.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص تغییر محل برگزاری مسابقات جام تختی از کرمانشاه به استان دیگر خاطرنشان کرد: برای برگزاری مسابقات جام تختی، فدارسیون کشتی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی کرمانشاه همکاری‌های لازم را داشتند، اما متاسفانه مسئولین ارشد استان کرمانشاه پا پیش نگذاشتند تا امکانات لازم را فراهم کنند که مسابقاتی با این سطح بالا به نحو احسن در این استان برگزار شود، به همین دلیل ما هم با توجه به کمبود زمان بلافاصله محل مسابقات را تغییر دادیم.

وی افزود: مسابقات جام تختی یا در تهران و یا در تبریز برگزار خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی که از شرایط بوجود آمده در تغییر مکان مسابقات جام تختی و حاشیه‌های پیرامونی آن بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، تاکید کرد: ما مسابقات یادگار امام را در مشهد، بازی‌های جام اوپن را در همدان یا جام‌جهانی را در تهران برگزار کردیم، در کنار آن مسابقات جام باشگاه‌های جهان در جویبار و آبادان پیگیری شد، اما نکته‌ای که باید بگویم اینکه برای برگزاری تمامی این مسابقات مسئولین ارشد استانی جلو آمدند و تا آخر پای کار بودند تا مسابقات به نحو احسن انجام شود. در همین مسابقات جام تختی ما نزدیک به ۱۵ کشور خارجی به عنوان مهمان خواهیم داشت و اگر مسابقات به نحو شایسته انجام نشود آبروی کشورمان خواهد رفت.

رضایی همچنین با اشاره به بحثدوپینگ ۲ کشتی‌گیر فرنگی‌کار و همچنین اینکه فدراسیون کشتی شروع به تست‌گیری از کشتی‌گیران کرده، گفت: در وهله نخست بگویم ما قصد گرفتن تست دوپینگ از کشتی‌گیران نداریم، چراکه این کار مسئولیتش با وادو و نادو است. ما فقط می‌خواستیم چکابی از ورزشکاران بگیریم تا میزان‌آمادگی آنها و پروتئین‌هایی که مصرف می‌کنند را بسنجیم. در مورد دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار هم گفته می‌شود دوپینگی هستند این‌طور نیست، بلکه این دو ورزشکار حاضر نشدند در آزمایشات فدراسیون شرکت کنند و ما آنها را به کمیته انضباطی معرفی کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز