خبرگزاری کار ایران

نباید با بزرگان این‌گونه برخورد شود؛

جدیدی: صحبتی در مورد رضازاده در شورای‌شهر نشده / مشکل را یک بار برای همیشه حل کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۷۳

این موضوع باید یک بار برای همیشه حل شده و از راه قانونی حل و فصل شود. برای این کار، بهترین مرجع تصمیم‌گیری، مجلس‌ است. اگر مجلس حضور در شورای‌شهر را شغل تشخیص داد، باید به آن گردن نهاد.

عضو شورای شهر تهران گفت: درخصوص ادامه و یا قطع همکاری حسین رضازاده، هیچ صحبتی در شورا انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ادامه و یا قطع همکاری رضازاده در شورای‌شهر تهران، یکی از موضوعات مهم این روزهای ورزش کشور است. چرا که براساس قانون، وی باید بین فدراسیون وزنه‌برداری و شورای‌شهر، یکی را انتخاب کند. این موضوع حتی بین مسئولان وزارت‌ورزش و مدیران شورای‌شهر نیز مطرح شده است.

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره یادآور شد: تا این لحظه در شورای‌شهر هیچ صحبتی در مورد رضازاده انجام نشده است.

وی ادامه داد: این موضوع باید یک بار برای همیشه حل شده و از راه قانونی حل و فصل شود. برای این کار، بهترین مرجع تصمیم‌گیری، مجلس‌شورای‌اسلامی است. اگر مجلس محترم حضور در شورای‌شهر را شغل تشخیص داد، باید به آن گردن نهاد.

قهرمان اسبق‌کشتی‌جهان تصریح کرد: به هرحال امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل و تکلیف ورزشکار و مدیر بزرگی همچون رضازاده مشخص شود. صحبت من این است که برای خدمت به مردم شهر و ورزش کشور، چه کسی بهتر از رضازاده؟ چرا با بزرگان ورزش این‌گونه برخورد می‌شود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز