خبرگزاری کار ایران

با میزبانی تاشکند؛

انتخابات هیات رییسه فیلا فردا برگزار می‌شود / خادم تنها نامزد ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۵۷

اعضای هیات رییسه فیلا ۱۸ نفر هستند که گفته می شود در تاشکند رقابت برای ۸ صندلی است که از میان آن ها باید حتما یک نفر زن باشد.

انتخابات هیات رییسه فدراسیون بین المللی کشتی با حضور ۲۰ نامزد فردا(یکشنبه) در محل هتل رادیسون تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیات رییسه، انتخابات برای تعیین رییس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار می‌شود.

۲۰ نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیات رییسه فیلا رقابت می کنند. اسامی این افراد شامل هه گه دوش از مجارستان، میخاییل مامیاشویلی از روسیه، آخروجان روزیف از ازبکستان، زنوف از بلغارستان، مارینا پلیکانو از ایتالیا، فواد مسکوت رییس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، البروس تدیف از اوکراین، هدیکه تومی یاما از ‍‍ژاپن، جاکا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فیلو از برزیل، داگوادورج از مغولستان، راج سینگ از هند، کارل مارتین دیتمن از آلمان، دانیل ایگالی از نیجریه، حامد عبدالکریم از عراق، نستور راویلسون از ماداسگار، آلونه سار از سنگال، نئول سامپسون از جامائیکا و پرانس واندی از سیرالئون و امیررضا خادم از ایران است.

اعضای هیات رییسه فیلا ۱۸ نفر هستند که گفته می شود در تاشکند رقابت برای ۸ صندلی است که از میان آن ها باید حتما یک نفر زن باشد. در نهایت از میان این نفرات از هر قاره تنها دو نفر باید در میان نفرات منتخب هیات رییسه حضور داشته باشند.

فدراسیون کشتی ایران امیررضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان که سابقه کسب دو مدال برنز دربازیهای المپیک ۱۹۹۲بارسلون و ۱۹۹۶ آتلانتا، مدال طلای پیکار های کشتی آزاد قهرمانی سال ۱۹۹۱ در وارنا بلغارستان و مدال برنز رقابت های سال ۱۹۹۰ توکیو ژاپن را در کارنامه ورزشی خود دارد برای حضور در هیات رییسه فیلا معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز