خبرگزاری کار ایران

کسی از حق ما دفاع نمی‌کند؛

محمدی: رحیمی به جای حل‌مشکل فقط مصاحبه می‌کند / ما کوتاه نمی‌آییم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۲۷

رحیمی گفت این کف دست مو ندارد و بکن، اما ما کوتاه نمی‌آییم و قانون حق بچه‌ها را می‌گیرد. ۳ماه پیش با سالارکیا توافق کردیم و ۹۰ میلیون تخفیف دادیم و قرار شد ۱۰ تیر تسویه کنند، اما خبری نشد و رحیمی اقدامی نکرد…

سرمربی سابق تیم کشتی پرسپولیس گفت: عجیب است در ورزش مملکت هیچ کسی از حق کشتی‌گیران مظلوم دفاع نمی‌کند به جز قانون.

غلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در بحثپرسپولیس ما گرفتار شده‌ایم و عجیب است در ورزش مملکت هیچ کس از حق کشتی‌گیران دفاع نمی‌کند به جز قانون و ۲ نفر در دادگاه هستند که از حق ما دفاع می‌کنند. امیررضا خادم که در معاونت وزارت ورزش است و سنگ باشگاه پرسپولیس را به سینه می‌زند به جای اینکه از حق کشتی‌گیران دفاع کند. رحیمی که همه چیز را انکار می‌کند و می‌گوید رویانیان با یک نفر توافق کرده، ما با توافق کاری نداریم چراکه با باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرارداد داریم.

وی افزود: قانون پرسپولیس را محکوم کرده و بعد از ۱۸ ماه باید حق ما را بدهند. ما ۱۰ روز پیش اقدام کردیم و اجراییه به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، اما کسی سراغی از ما نگرفت. ضمن اینکه ۳ هفته قبل هم با رحیمی و هیات مدیره پرسپولیس جلسه داشتیم که رحیمی گفت قول نمی‌دهم، اما اولین پرداختی که داشتیم پول شما را می‌دهم. انگار می‌خواهند صدقه بدهند. رحیمی گفت این کف دست مو ندارد و بکن، اما ما هم کوتاه نمی‌آییم و قانون حق بچه‌ها را می‌گیرد. ما ۳ ماه پیش با سالارکیا توافق کردیم و حتی ۹۰ میلیون تومان هم تخفیف دادیم و قرار شد ۱۰ تیر تسویه کنند، اما خبری نشد و رحیمی هم اقدامی نکرد.

سرمربی سابق تیم کشتی پرسپولیس اظهار داشت: کل مبلغ ۶۹۰ میلیون است و ۹۰ میلیون تخفیف دادیم و قرار شد ۶۰۰ میلیون به ما بدهند که بین ۲۱ نفر تقسیم شود، اما اقدامی نکردند و ما هم الان کوتاه نمی‌آییم و خسارتش را هم باید بدهند. ما حسن نیت‌مان را ثابت کردیم، اما فقط ما را بازی دادند و متاسفانه تا الان فقط حرف بوده و هیچ عملی ندیدیم و حتی به آقای رحیمی برخورده چون انتظار داشت ما کار قانونی‌مان را انجام ندهیم.

محمدی همچنین تاکید کرد: رحیمی اعلام کرده ما با محمدی صحبت کردیم و گفتیم راه قانونی را ادامه ندهد، اما وقتی هیچ کاری از سوی باشگاه انجام نمی‌شود ما هم مجبوریم قانونی جلو برویم. اگر قانون آنها را محکوم نمی‌کرد شاید می‌گفتند این تیم اصلا وجود خارجی ندارد.

وی در پاسیان افزود: رحیمی به جای اینکه برای حل این مشکل اقدام کند و حرکت مثبتی داشته باشد در مطبوعات مصاحبه می‌کند و می‌گوید از محمدی انتظار نداشتم، اما من می‌گویم ما حق‌مان را می‌خواهیم و قانون هم آنها را محکوم کرده است. ما چطوری باید حق‌مان را بگیریم. ما دوست نداشتیم این حاشیه‌ها برای پرسپولیس ایجاد شود، اما باید پرسپولیس درایت داشته باشد و تکلیف بچه‌ها را روشن کند چون نگران عواقب بعدی آن برای باشگاه هستم و بهتر است سریع‌تر این مشکل حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز