خبرگزاری کار ایران

این مسئله مورد تایید ما نیست؛

رضایی: با معضل دوپینگ به شدت برخورد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۱۲

از ۸ کشتی گیر کشورمان نمونه گیری انجام شد، که متاسفانه تست دوپینگ طالب نعمت پور پس از طی تمامی مراحل قانونی و انجام نمونه گیری B مثبت اعلام شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون کشتی خبر از تایید دوپینگ طالب نعمت پور فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم داد و بنا بر اعلام فیلا محرومیت دوساله از میادین کشتی در انتظار وی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: در جریان جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۴ تهران از ۸ کشتی گیر کشورمان نمونه گیری انجام شد، که متاسفانه تست دوپینگ طالب نعمت پور پس از طی تمامی مراحل قانونی و انجام نمونه گیری B مثبت اعلام شد.

وی اظهار داشت: سیاست فدراسیون کشتی مقابله با معضل دوپینگ از طریق کنترل و آگاه سازی است، بشدت با این موضوع برخورد می کنیم و این مسئله بهیچ عنوان مورد تایید ما نیست.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: گواه این مسئله افزایش انجام نمونه گیری دوپینگ و انجام همزمان تست ادرار و خون از انتخابی تیم های ملی است، در رقابت های جایزه بزرگ باشگاه ها هم تست در حال انجام می باشد و از رقابت ها قهرمانی کشور در آبان ماه در تمامی رقابت ها تست همزمان ادرار و خون انجام می شود، و برنامه ما مقابله با معضل دوپینگ در همه ابعاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز