خبرگزاری کار ایران

محمدهادی ساروی: رقیب اصلی ام قهرمان المپیک است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۷۷

فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران در مورد وضعیت خودش پس از المپیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ساروی فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با فدراسیون کشتی، خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور رقابت های جهانی نروژ، گفت: اردوها بسیار خوب است و رفته رفته شرایط بهتر نیز خواهد شد. این دومین مرحله اردو است و امیدوارم با شرایط مطلوبی راهی مسابقات جهانی نروژ شویم.

وی ادامه داد: البته فاصله مسابقات المپیک تا مسابقات جهاتی زیاد نبود و ما باید شرایط آمادگی خود را حفظ کنیم تا بدنمان روی فرم باشد تا برای شرکت در مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی نروژ گفت: رقیب اصلی من موسی اولویف کشتی گیر روس است که در المپیک هم قهرمان شد. مسابقات نروژ دومین حضورم در رقابت های جهانی است.  در اولبن میدان که سال 2019 برگزار شد، نتوانستم مدال بگیرم و همه تلاشتم را می کنم که این بار مدال خوشرنگی بگیرم. 

ساروی در مورد حضور مربیان سازنده در تمرینات تیم ملی گفت: به نظر من اینگونه مربیان هر چقدر دیده شده و به آنها بها داده شود، انگیزه بیشتری پیدا می کنند چراکه در شهرستانها مدال آوران را پرورش می دهند و به تیم های ملی می فرستند، پس باید  به آنها کمک شود تا بیشتر در عرصه های ملی حضور داشته باشند.

دارنده مدال برنز المپیک توکیو  در خصوص حضورش در لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت های جهانی برگزار شود گفت: من با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته ام.  این شرکت لطف داشته و در شهرستان آمل کشتی گیران را حمایت می کند و به کشتی گیران ملی پوش حقوق هم پرداخت می کند. البته به نظرم تصمیم درستی گرفته اند چون آمل کشتی خیز است و این خوب است که از کشتی گیران بومی حمایت می شود. به نظرم شرکت در لیگ برتر هم باعث آمادگی بیشتر می شود و هم بخشی از درآمد مالی کشتی گیران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز