خبرگزاری کار ایران

پازاج باید به شورای‌فنی پاسخگو باشد؛

بابک: بهترین مربی را هم بیاورند، فوتبال‌ما همین است / عبدولی به قانون احترام بگذارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۷۸

به طور نمونه یک انتقاد کاملاً اشتباه این بود که افشین بیابانگرد ۱۵ کیلوگرم کم کرده، در حالی‌که این دروغ محض بود چراکه او فقط ۴ کیلو کم کرده بود.

مدیرفنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: احد پازاج باید به شورای‌فنی پاسخگو باشد چراکه نظر آنها محترم است.

حسن بابک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نتایج تیم ملی کشتی‌فرنگی در جام‌جهانی تهران بیان داشت: با توجه به اینکه تعدادی از نفرات‌اصلی تیم نبودند اما حضور جوانان در ترکیب‌اصلی مثمرثمر بود. هر چند منتظر گزارش کادر فنی هستیم تا به دست ما برسد اما در کل معتقدم جوانان خوب کار کردند و می‌توانند در آینده جای نامداران را بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به کسب مقام‌سومی انتقاداتی به کادر فنی کشتی‌فرنگی شد اما نباید فقط نتیجه را نگاه کرد، چراکه اگر اول هم می‌شدیم دلیلی بر بی‌نقص بودن ما نبود. الان هم اگر سوم شدیم نباید تیم‌ملی را سرشار از ایراد بدانیم. معتقدم انتقادات باید سازنده باشد.

مدیر فنی تیم ملی کشتی‌فرنگی با اشاره به انتقاداتی که در رسانه‌ها نسبت به تیم ملی کشتی‌فرنگی مطرح شد، بیان داشت: به طور نمونه یک انتقاد کاملاً اشتباه این بود که افشین بیابانگرد ۱۵ کیلوگرم کم کرده، در حالی‌که این دروغ محض بود چراکه او فقط ۴ کیلو کم کرده بود.

وی افزود: در جریان مسابقات جام‌جهانی نزدیک به ۳۰۰-۲۰۰ خبرنگار حاضر بودند و همین مسئله استرس زیادی به کشتی‌گیران وارد می‌کند. این تعداد خبرنگاران در حالی بود که ما ۱۰ نشریه بیشتر نداریم که به کشتی می‌پردازند.

بابک همچنین در واکنش به حضور سرمربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم آذربایجان که قهرمانی جام‌جهانی را هم برای آنها کسب کرد، اضافه کرد: من خوشحالم آذربایجان از مربی‌ایرانی استفاده می‌کند و دوست دارم در تمام تیم‌های دنیا مربیان‌ایرانی حضور داشته باشند و از امکانات و پول آنها برای خود زندگی آرامی بسازند اما توجه داشته باشید ما در فوتبال اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم هیچ چیزی نمی‌شویم، همین مساله در کشتی هم وجود دارد. به طور نمونه اگر چین بهترین مربیان‌کشتی را هم برای خود انتخاب کند در این رشته ترقی نخواهد کرد اما کشورهایی که از شوروی‌سابق جدا شدند بنا به ساختارشان در کشتی همواره از ما و بسیاری از کشورها بهتر بوده و هستند.

وی افزود: کشوری مانند آذربایجان هم همین‌طور است و در این شرایط هر مربی با آنها کار کند هر ساله جزو مدعیان هستند. یک زمانی ما مربی وارد می‌کردیم، الان صادر می‌کنیم و بسیاری از کشورها از ما مربی می‌خواهند.

بابک درباره اینکه عبدولی می‌خواهد در وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی بگیرد، گفت: ما برای وزن‌ها قانون داریم، یعنی هر ورزشکاری باید در وزنی که سهمیه دارد کشتی بگیرد. به طور نمونه کشتی‌گیر وزن ۶۶ کیلوگرم نمی‌تواند در وزن ۷۱ کیلو کشتی بگیرد و همچنین کشتی‌گیر ۷۱ کیلو نمی‌توانددر وزن ۷۵ کیلو روی تشک برود، این قانونی است که در مجمع تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز