خبرگزاری کار ایران

مهم این بود از مدعیان عقب نمانیم؛

پازاج: برخی‌ با غرض‌ورزی انتقاد می‌کنند / عدو سبب خیر شد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۹۸

آنچه مهم است اینکه ما از کورس مدعیان قهرمانی جهان عقب نمانیم، ضمن اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا در مسابقات پیش‌رو پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است نتایج جام‌‌جهانی خوب بوده چراکه تیم ملی در این رقابت‌ها با یکسری جوانان به میدان رفته است.

احد پازاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کسب مقام سومی مسابقات جام‌جهانی بیان داشت: متاسفانه برخی‌ همین مقام سومی ما را با غرض‌ورزی مورد انتقاد قرار می‌دهند و ما از آنها گلایه داریم. مگر چه اتفاقی افتاده که اینگونه انتقاد می‌کنند؟ ما با یکسری جوان سوم جام‌جهانی شدیم و مهم این است که از جمع مدعیان و تیم‌هایی که در کورس قهرمانی بودند عقب نماندیم.

وی ادامه داد: ما سال قبل در جام‌جهانی اول شدیم و امسال سوم و شاید سال بعد دوم شویم یا حتی قهرمان اما آنچه مهم است اینکه ما از کورس مدعیان قهرمانی جهان عقب نمانیم، ضمن اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا در مسابقات پیش‌رو پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این انتقاد که چرا مربیان تیم‌ملی تا آخرین روزها قبل از آغاز مسابقات جام‌جهانی منتظر بازگشت کشتی‌گیرانی مانند سوریان، عبدولی، نوروزی و… بودند، بیان داشت: سوای عبدولی کشتی‌گیرانی مانند سوریان و نوروزی تا اردوی ماقبل آخر همراه ما بودند و قرار بود در مسابقات جام‌جهانی کشتی بگیرند اما در اردوی آخر تیم ملی حاضر نشدند، به همین دلیل ما دو دل بودیم چه تصمیمی بگیریم که در نهایت با یکسری جوان به میدان رفتیم اما می‌گویند «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد». نیامدن امثال سوریان، نوروزی و عبدولی فضا را برای یکسری جوان مهیا کرد تا خود را نشان دهند و تجربه لازم را برای حضور در مسابقات پیش‌رو به دست بیاورند.

پازاج افزود: صددرصد مطمئن باشید برای مسابقات پیش‌رو نیز من روی این جوانان حساب می‌کنم. ما مسابقات حساس جهانی را پیش‌رو داریم که این جوانان می‌توانند به ما کمک کنند. البته قبل از مسابقات جهانی چندین تورنمنت و مسابقات آسیایی را هم پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به سطح مسابقات جام‌جهانی گفت: در کل رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم غیر از کشور آذربایجان، همه کشورها با تیم جوان شده پا به این مسابقات گذاشته بودند اما باز هم کشتی‌های زیبایی را شاهد بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز