خبرگزاری کار ایران

آخر خط غم‌انگیز یک قهرمان؛

جزئیاتی درباره خودکشی بابک قربانی / چه کسی قرص‌ها را به بابک رساند؟

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۵۰

بابک قربانی، کشتی گیر خوب کرمانشاهی و قهرمان جهان در زندان دیزل آباد این شهر اقدام به خودکشی کرد و علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

پزشکان اعلام کرده‌اند که بابک قربانی به علت مصرف بیش از حد قرص در زندان اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از پزشکان‌معالج در این باره به خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: متاسفانه از ورزشکار کرمانشاهی که مدتی بود به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد با مصرف تعداد زیادی قرص اقدام به خودکشی می‌کند.

این پزشک بیان داشت: متاسفانه علیرغم کمک های پزشکی و تلاش سایر همکاران موفق به نجات وی از مرگ نشدیم و این جوان ورزشکار در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه جان خود را از دست داد.

متاسفانه در حالی این قهرمان کشتی اقدام به خودکشی کرد که مشخص نیست این همه قرصی که باعثمرگ وی شده چگونه و از کجا به دستش رسیده تا بتواند اقدام به چنین کاری بکند. تعداد قرص‌های مصرفی بابک بر ابهامات این ماجرا خواهد افزود چراکه در محیط زندان چرا باید قرص‌ها این چنین در دسترس افراد قرار بگیرد که بتواند با آنها دست به اقدامی مانند خودکشی بزند.

بابک قربانی چندی پیش در یک درگیری فردی را به قتل می‌رساند که به همین علت از همان زمان در زندان دیزل آباد کرمانشاه به سر می برد. قربانی عناوین قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۰ و بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۱۰ و قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو و عضویت در تیم قهرمان کشتی فرنگی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۱ بلاروس را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز