خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

عبدولی و آقانیا راهی دیدار رده‌بندی شدند / کاروان ایران در انتظار دو مدال برنز کشتی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۳۷

دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان با صعود به دیدار رده بندی عصر امروز برای کسب مدال برنز المپیک نوجوانان به مصاف کشتی گیرانی از الجزایر و آرژانتین خواهند رفت.

نمایندگان کشورمان راهی دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک نوجوانان در نانجینگ چین شدند تا عصر امروز(دوشنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش ایلنا، ‌ در وزن ۵۰ کیلوگرم محمدرضا آقانیا در دور اول دورین کوجو کاری از مولداوی را شکست داد. وی در دور دوم مقابل جبار نجف‌اف از آذربایجان با نتیجه یک بر ۳ مغلوب شد. آقانیا در دور سوم اگور بی تی کین از ترکیه را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی برای کسب مدال برنز به مصاف حسام بوناصری از الجزایر می رود. در این وزن جبار نجف اف از آذربایجان و ایخوم بهرام اف از ازبکستان فینالیست شدند.

در وزن ۵۸ کیلوگرم نیز کرامت عبدولی در دور اول متیو دونس از نیوزلند را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل ارسلان زوبای روف از روسیه با نتیجه صفر بر ۴ شکست خورد. عبدولی در دور سوم مقابل یرینبیک کارمانالی از قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی برای کسب مدال برنز با آگوستین دی استری باتس از آرژانتین مسابقه می دهد. در این وزن ارسلان زوبای روف از روسیه و زاون می کیلیان از ارمنستان برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند.

در حالی که پیش از این وزن‌کشی رقابت‌ها به صورت جدول فیلا اعلام شده بود، ‌ مسئولان برگزاری این رقابت ها صبح مسابقات به یکباره اعلام کردند که این رقابت ها به صورت جدول نوردیک انجام می شود به صورتی که ۸ کشتی‌گیر در ۲ گروه به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند تا نفرات برتر هر گروه تکلیف قهرمان این وزن‌ها را مشخص کنند.

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این زمینه گفت: بیشتر مسئولان تیم‌های شرکت کننده به این موضوع اعتراض داشتند اما متاسفانه توجهی به این درخواست ما نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز