خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی نوجوانان جهان - اسلواکی؛

عبدولی راهی دیدار رده‌ بندی شد / نوجوان ایران در آستانه کسب مدال جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۰۴

در اولین دیدار از گروه شانس مجدد کرامت عبدولی توانست مراد الله‌وردیف را با نتیجه ۶ بر ۴ ببرد تا راهی دیدار رده‌بندی مسابقات نوجوانان جهان شود.

فرنگی‌کار وزن ۵۸ کیلوگرم کشورمان راهی دیدار رده‌بندی مسابقات نوجوانان جهان شد.

به گزارش ایلنا، فرنگی‌کار وزن ۵۸ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف آذربایجانی خود راهی دیدار رده‌بندی مسابقات نوجوانان جهان شد.

در وزن ۵۸ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور نخست موفق شد آمانتور از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست دهد و راهی دور دوم شود. وی در این دور به مصاف گئورگی کورتانیدزه از گرجستان رفت و در نهایت نیز با نتیجه ۳ بر ۲ وی را شکست داد و به دور سوم رسید.

عبدولی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ارسلان زوباریوف از روسیه قرار گرفت و در یک کشتی تنگاتنگ در نهایت ۱۱ بر ۸ شکست خورد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریف روسش در فینال باشد. در ادامه این رقابت‌ها زوباریوف روس در مرحله نیمه نهایی توانست مالخاز آمویان را شکست دهد و راهی فینال شود تا به این ترتیب عبدولی به گروه شانس مجدد راه پیدا کند.

در اولین دیدار از گروه شانس مجدد کرامت عبدولی توانست مراد الله‌وردیف را با نتیجه ۶ بر ۴ ببرد تا راهی دیدار رده‌بندی مسابقات نوجوانان جهان شود. عبدولی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز باید با مالخاز آمویان رو در رو شود.

پیش از این نیز محمدرضا آقانیا توانست راهی فینال مسابقات نوجوانان جهان شود. حریف آقانیا ختسویارانی از گرجستان است.

۳ فرنگی‌کار کشورمان نیز در روز نخست این رقابت‌ها از دور مسابقات کنار رفتند. رقابت‌های ۵ وزن دوم امروز وزن‌کشی و فردا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز