خبرگزاری کار ایران

خوشحالم سوریان بازگشت پر فروغی داشت؛

بنا: نتایج نشان داد به وجود من نیازی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۳۷

خوشحالم سوریان بعد از۱۷ ماه دوری از صحنه مسابقات، بازگشت پر فروغی داشت و توانست خاطرات گذشته را تکرار کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی در تورنمنت جایزه بزرگ فیلا در مجارستان و قهرمانی در این مسابقات گفت: نتایج نشان داد به وجود من در این مسابقات نیازی نبود.

به گزارش ایلنا، محمد بنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به هماهنگی، اعتماد و اعتقادی که به همکارانم و تیم پر تجربه‌ای که به مسابقات مجارستان اعزام شد ترجیح دادم در تهران بمانم و تیم را همراهی نکنم و خوشبختانه کارنامه تیمم بسیار درخشان و قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: همه نتایج کشتی‌گیران قابل توجه بود. خوشحالم سوریان بعد از۱۷ ماه دوری از صحنه مسابقات، بازگشت پر فروغی داشت و توانست خاطرات گذشته را تکرار کند.

وی ادامه داد: طالب نعمت‌پور و رشید باباجان‌زاده نیز با وجود مصدومیت قبلی کشتی‌های خوبی گرفتند و به ویژه باباجان‌زاده که به حریف سوئدی خودش باخته بود در این مسابقات او را شکست داد.

وی با بیان اینکه تیم کشتی ایران با ترکیب ۱۲ نفره به مسابقات مجارستان اعزام شد، تصریح کرد در برخی از اوزان کشتی‌گیران با تغییر وزن روبرو بودند و به طور مثال علیزاده در ۸۰ کیلو گرم کشتی گرفت و قاسم رضایی به ۱۳۰ کیلوگرم رفت و به اغتقاد من با وجود این تغییرات و برگزاری ۴ مرجله اردو نتایج تیم اعزامی قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه هدف تیم کشتی فرنگی ایران حضور قدرتمند و مسابقات جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی است، گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای حضور در این مسابقات انجام شده و امیدواریم بتوانیم بهترین مدا‌ل‌ها را از این مسابقات کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص عملکرد حمید سوریان و امید نوروزی در مسابقات مجارستان گفت: هدف ما این بود که این دو کشتی‌گیر با شرایط جدیدشان در وزن جدید بیشتر آشنا شوند و محک جدی بخورند، خوشبختانه سوریان با توجه به سطح فنی بالای کشتی‌هایش چندان تغییر وزنش از ۵۵ به ۵۹ محسوس نبود و او قدرتمندانه کشتی گرفت، اما امید نوروزی نشان داد در وزن جدید ۶۶ کیلو به زمان بیشتری نیاز دارد و باید بیشتر به‌ وی فرصت بدهیم که قطعاً این موضوع در دستور کار کادر فنی قرار خواهد داشت

بنا درخصوص میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در اردیبهشت ماه گفت: خوشحالم با رایزنی‌های رسول خادم و حیدری میزبانی جام‌جهانی به ایران آمد و ما می‌توانیم با تیم رویایی که در اختیار داریم در کنار ۸ تیم خارجی برای کسب جام قهرمانی تلاش کنیم و این جام را از روس‌ها پس بگیریم. من از مردم می‌خواهم با حضور خودشان سالن کشتی را پر کنند و بار دیگر زمینه افتخار آفرینی کشتی فرنگی را فراهم آورند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص اینکه آیا مشکلات گذشته کشتی فرنگی مرتفع شده یا نه؟ گفت: مشکلات همیشه وجود داشته ولی با حضور رسول خادم و همکاران‌شان امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و من مثبت به این قضیه نگاه می‌کنم و امیدوارم در سایه حمایت‌های فدراسیون بتوانیم در مسابقات آسیایی جهانی و جام جهانی مردم کشتی دوست کشورمان را خوشحال کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز