خبرگزاری کار ایران

با چمن گلی و نوربخش مشکلی نداشتم؛

رضایی: خادم تفاوتی بین کشتی آزاد و فرنگی نمی‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۳

ما مسابقات مهمی از جمله قهرمانی جهان و بازی آسیایی کره‌جنوبی را پیش رو داریم که تمام تلاش خود را انجام می‌دهم بهترین نتایج را بگیرم.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: شرایط اردوهای تیم ملی به نوعی ایده آل پیش می‌رود و ما با فراغ‌بال تمرین می‌کنیم.

قاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازگشت محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بیان داشت: خوشبختانه شرایط خوبی بر کشتی حاکم شده، هیچگونه حاشیه در آن نمی‌بینید تا ما هم تمام فکر و ذهن‌مان برای آماده‌سازی و افتخار آفرینی برای کشور باشد.

رضایی درخصوص میزان آمادگی خود گفت: باید قبول کنیم اردوی تیم ملی تازه آغاز شده و زمان می‌برد تا به آمادگی کامل برسیم اما تلاش خودم را انجام می‌دهم تا به آمادگی صد درصدی برسم چراکه به خوبی می‌دانم انتظارات از ما بالا رفته و مطمئنا به عشق مردم با استفاده از تجربه ۱۵ ساله حضورم در کشتی پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزار در خواهم آورد. البته باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم به اوج آمادگی برسم. آقایان بنا و بابک هم به کشتی‌گیران کمک می‌کنند تا زودتر به آمادگی لازم برسیم. کشتی فرنگی در ۳-۴ سال اخیر از کشتی آزاد هم بهتر کار کرده است.

قاسمی در خصوص اینکه برخی از ملی‌پوشان کشتی با بازگشت محمد بنا حاضر شدند به اردو تیم ملی بیایند، تأکید کرد: با سایر نفرات کاری ندارم اما خود من نه با چمن‌گلی، نه با نوربخش مشکلی نداشتم و حتی در اردوها هم بودم اما به دلیل اینکه از لحاظ آمادگی در حد مناسبی قرار نداشتم در مسابقات شرکت نمی‌کردم.

این قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن درخصوص انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی بیان داشت: رسول خادم از دو رئیس قبلی فدراسیون کشتی که من با آنها کار کردم شرایط کشتی را بهتر می‌فهمد. او جزو خانواده کشتی است و فرقی بین کشتی آزاد و فرنگی نمی گذارد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: ما مسابقات مهمی از جمله قهرمانی جهان و بازی آسیایی کره‌جنوبی را پیش رو داریم که تمام تلاش خود را انجام می‌دهم بهترین نتایج را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز