خبرگزاری کار ایران

ثبات نسبی در کشتی پایتخت

کشتی تهران از بن بست خارج می شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۹۹

با انتخاب عبدالله عزیزی به عنوان ریاست هیات کشتی استان تهران، عده ای که به هر دلیل مخالف و منتقد او هستند طوری وانمود می کنند که انگار عزیزی از دل انتخابات مهندسی شده بیرون آمده و رئیس هیات کشتی تهران شده است

اما اول و آخر این مخالفت های عده ای خاص به رسول خادم برمی گردد. زمانی که زنده یاد خطیب برای هیات کشتی تهران به فکر یک گزینه قدرتمند و قوی و از خانواده کشتی بود به عبدالله عزیزی رسید.

خطیب در توجیه انتخاب عزیزی گفت: سال 60 هم وقتی برای کشتی تهران به دنبال یک فرد موجه بودیم بنده محمدرضا طالقانی را پیشنهاد کردم که خوشبختانه طالقانی کشتی تهران را احیا کرد و بعد هم فدراسیون را به فدراسیونی نمونه تبدیل کرد. اکنون نیز عبدالله عزیزی چنین وضعیتی دارد. آن روزها رسول خادم سرپرست تیم های کشتی آزاد و به شدت مخالف حضور عبدالله عزیزی بود، اما زورش نرسید و در نهایت حکم عزیزی را زدند و انتخابات تهران هم برگزار شد ولی بعدها که رسول خادم رئیس فدراسیون شد علناً باب مخالفت با عزیزی را گشود تا اینکه عاقبت متعاقب عملکرد خود استعفا کرد.

به این ترتیب نهایتا هفته جاری انتخابات هیات تهران برگزار شد 4 بار به تعویق افتاد چه بسا اگر رسول خادم از فدراسیون نمی رفت باز هم این انتخابات دچار تعویق می شد اما رفتن خادم سبب خیر و کشتی تهران از بلاتکلیفی نجات یابد.

عبدالله عزیزی اگر یک کادر خوب و کار کشته ای برای هیات تهران انتخاب کند و فدراسیون با او همدل باشد این توانمندی را دارد که کشتی تهران را دوباره احیا کند.

سال های گذشته به رغم اختلافاتی که فد خادم با عبدالله عزیزی داشت اما رئیس هیات تهران در حد توان تلاش کرد اکنون که 4 سال دیگر خانواده کشتی تهران سکان هدایت را به عزیزی سپرده امید می رود رفته رفته ورزش اول در پایتخت به روزهای اوج بازگردد.

در هر حال اکنون عزیزی مسئولیت هیات کشتی تهران را برعهده دارد. لازم است برای پیشرفت امور تلاش خود را روزافزون کنید.

در هیات تهران باید باشد الان در شهرهای استان تهران آنقدر استعداد هست که اگر لیگ کشتی تهران با مسابقات دستجات آزاد استان تهران راه اندازی شود هر هفته در یکی از شهرهای استان شاهد حضور صدها نوجوان و جوان کشتی گیر خواهیم بود که می تواند هم به جریان سالم سازی اجتماع کمک کند و هم اینکه قهرمانان نامداری از بین این استعدادها به عرصه ملی راه خواهند یافت.

*سید رضا فیض آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز