خبرگزاری کار ایران

فدراسیون‌کشتی اعلام کرد؛

کرمانشاه میزبان جام‌ جهان پهلوان تختی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۶۶

به دلیل تامین نشدن هزینه های برگزاری جام بین المللی یاد شده، از سوی مدیریت ارشد استان و سایر مراجع مربوطه، فدراسیون کشتی با محدودیت‌های مالی قابل ملاحظه‌ای در برگزاری مسابقات مورد نظر، روبه رو است.

فدراسیون کشتی در سومین اطلاعیه خود در مورد جام بین المللی جهان پهلوان تختی، میزبانی این رقابت های فاخر را به کرمانشاه واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه که از سوی فدراسیون کشتی منتشر شده به شرح زیر است:

فدراسیون کشتی ضمن سپاسگزاری از حمایت های صمیمی و آگاهانه مردم عزیز ایران از وزرش ملی کشور، به استحضار می‌رساند، با توجه به اعلام آمادگی چند بنگاه اقتصادی فعال در بخش خصوصی، در مورد کمک به تامین بخشی از هزینه های برگزاری رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی(پیرو اطلاعیه مورخ ۲۶ دی ماه مندرج در سایت رسمی فدراسیون)، به احترام علاقه مندی و پیوند تاریخی مردم پهلوان دوست کرمانشاه با ورزش ملی کشور و نیز در حمایت از زحمات و پیگیری های دست اندرکاران هیات و پیشکسوتان گران قدر کشتی این سرزمین، با وجود عدم همکاری لازم از سوی استانداری محترم کرمانشاه، با اتکا به لطف خداوند و حمایت مردم این خطه پهلوان پرور، که در مقاطع مختلف تاریخی کشور از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، شجاعت و جسارت خود را در دفاع از مرزهای ایران سرافراز، برای تمامی جهانیان به نمایش گذاشته اند، میزبانی سی و پنجمین دوره رقابت های جام تختی را به مردم عزیز این استان تقدیم می نماید.

لازم به ذکر است به دلیل تامین نشدن هزینه های برگزاری جام بین المللی یاد شده، از سوی مدیریت ارشد استان و سایر مراجع مربوطه، فدراسیون کشتی با محدودیت های مالی قابل ملاحظه ای در برگزاری مسابقات مورد نظر، روبه رو است.

البته امیدواریم با تداوم استقبال صورت گرفته، از سوی بخش خصوصی علاقه مند به این رشته ورزشی کهن و اساطیری کشور، فدراسیون کشتی ایران بتواند، این رویداد ارزشمند بین المللی را تنها و تنها، با اتکا به لطف خداوند، حمایت مردم عزیز کرمانشاه و همکاری هیات کشتی و مدیریت ورزش استان، به شکلی فاخر و باشکوه برگزار نماید.

رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز