خبرگزاری کار ایران

چارگوش واقعا سرسخت است؛

جردن باروز: منتظر رقابت‌های لاس وگاس هستم / با استقامت و مبارزه با مشکلات به موفقیت رسیدم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۲۷

فکر نمی‌کردم یک کشتی‌گیر از گینه‌بیسائو بتواند در این سطح با من کشتی بگیرد و باید بگویم وی من را شگفت زده کرد. او بسیار دفاعی و راه را برای من بسته بود.

قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان از آمریکا گفت: در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ به بالاترین سطح خود خواهم رسید.

به گزارش ایلنا، جردن باروز قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و جهان از آمریکا تصریح کرد: با وجود مصدومیتی که از ناحیه زانو دارم قول می‌دهم در سال ۲۰۱۵ به بالاترین سطح آمادگی خود برسم.

وی ادامه داد: متأسفانه در مسابقات‌جهانی ازبکستان در دیدار با کشتی‌گیر گینه‌بیسائو از ناحیه زانوی‌چپ دچار مصدومیت شدم و نتوانستم توانمندی‌های خود را نشان دهم. فکر نمی‌کردم یک کشتی‌گیر از گینه‌بیسائو بتواند در این سطح با من کشتی بگیرد و باید بگویم وی من را شگفت زده کرد. او بسیار دفاعی و راه را برای من بسته بود.

قهرمان‌المپیک‌لندن در پاسخ به این سئوال که با وجود آسیب‌دیدگی چرا انصراف ندادی، گفت: هرگز این کار را نمی‌کردم چون بسیاری از علاقه‌مندان منتظر کشتی‌های من بودند و یکی از دلایلی که من به این افتخارات رسیدم همین استقامت و مبارزه با مشکلات بود.

وی در مورد کشتی با دنیس چارگوش روس تصریح کرد: من و چارگوش در ۵ سال گذشته همیشه قهرمان این وزن بوده‌ایم. وی بسیار سر سخت است و یک رقیب. چارگوش در واقع یک قهرمان است. من منتظر او در لاس‌وگاس هستم تا دوباره عنوان قهرمانی‌جهان را از آن خود کنم.

باروز در پایان خاطرنشان کرد: مصدومیتم در حال بهبودی است و منتظر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس و کشتی‌گیران سر تا سر جهان در آمریکا هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز