خبرگزاری کار ایران

کشتی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

پیروزی اسماعیل پور و یزدانی در دور دوم / بلغارستان و ترکیه حریفان دور سوم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۱۹

اسماعیل پور و یزدانی با برتری مقابل حریفان خود در دور دوم رقابت های کشتی قهرمانی جهان در دور سوم به ترتیب به مصاف حریفانی از بلغارستان و آذربایجان خواهند رفت.

مسعود اسماعیل پور و رضا یزدانی در دور دوم رقابت های اوزان ۶۱ و ۹۷ کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جهان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز(سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر نیام انخسایخان نفر سوم آسیا از مغولستان را شکست داد. اسماعیل پور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ولادمیر دوبوف نایب قهرمان جهان از بلغارستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد وی در دور دوم به مصاف گئورگی بوچور از رومانی می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گابور هاتوش نفر سوم جهان و المپیک ۲۰۱۲ از مجارستان گذشت. وی در دور دوم به مصاف اشرف علی اف از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم ماگومد موسی یف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر ۳ شکست داد(یزدانی به دلیل آسیب دیدگی زانوی موسی یف با وی مدارا کرد) وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شامیل اردوغان(احمد اف) کشتی گیر روسی الاصل ترکیه می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز