خبرگزاری کار ایران

گفتند مدال بگیرید هزینه‌ها را می‌دهیم؛

رستگار: همه تیم ها برای قهرمانی آمده بودند / در سخت ترین گروه سنی قهرمان شدم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۵۰

مسئولان فدراسیون اعلام کردند در صورتی که در مسابقات جهانی مدال بگیریم هزینه های سفر را برمی گردانند که امیدواریم مسئولان فدراسیون به وعده شان عمل کنند.

قهرمان وزن ۵۸ کیلوگرم کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با بیان اینکه همه تیم ها برای قهرمانی گام به مسابقات صربستان گذاشته بودند، گفت: تیم ایران با اقتدار برتری خود را ثابت کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب به دشواری راه قهرمانی‌اش در رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در گروه سنی A که جوان‌ترین کشتی‌گیران در آن قرار دارند، حضور داشتم حریفان سختی را از کشورهای ژاپن، روسیه و ترکیه را پشت سر گذاشتم و در فینال کشتی گیر مطرح آمریکا را ۷ بر صفر شکست دادم و قهرمان جهان شدم.

وی افزود: برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی در مسابقات انتخابی شرکت کردم و توانستم دوبنده وزن ۵۸ کیلو را بدستم آورم و با آمادگی خوبی که داشتم در مسابقات صربستان عنوان قهرمانی را کسب کنم.

پیشکسوت شیرازی و ۳۶ ساله کشورمان با بیان اینکه با هزینه شخصی در مسابقات پیشکسوتان جهان شرکت کرده، گفت: البته مسئولان فدراسیون اعلام کردند در صورتی که در مسابقات جهانی مدال بگیریم هزینه‌های سفر را برمی‌گردانند که امیدواریم مسئولان فدراسیون به وعده شان عمل کنند.

رستگار در مورد سطح مسابقات جهانی صربستان گفت: مسابقات سطح بالایی داشت و شاید قبل از حضور در مسابقات چنین تصوری نداشتم، ولی از همان روز اول مشخص شد همه تیم‌ها برای قهرمانی آمده اند بویِژه در وزن من که کشتی‌گیران جوانی شرکت داشتند و اغلب از فنون قدیمی استفاده می کردند.

قهرمان لامردی کشتی پیشکسوتان با بیان اینکه باید توجه به پیشکسوتان در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار بگیرد و آنها در صحنه کشتی حضور داشته باشند، گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های هر ورزشی محسوب می‌شوند و نباید با بی‌توجهی به این قشر که عمر و جوانی خود را در ورزش صرف کرده‌اند، جوان‌ها را از این سرمایه ارزشمند محروم کنیم.

قهرمان پیشکسوت کشتی کشور در پایان از مدیرعامل شرکت سیمان لامرد، استانداری فارس، مدیرعامل پالایشگاه نفت و مربیان خود شامل؛ منوچهری، احمدزاده، تولایی و حاجی عرب رئیس هیات کشتی لامرد تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز