خبرگزاری کار ایران

کشتی در رگ و وریشه ماست؛

برزگر: کشتی‌گیران با کم لطفی مسئولان روبرو هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۷۲

کشتی پس از ۴۵ سال خارج از ایران قهرمان‌جهان در رشته کشتی‌آزاد شد، اما هیچ توجهی به این افتخار بزرگ نشد، آیا به کشتی‌گیر ما حتی به اندازه یک دهم یک ورزشکار فلان رشته توجه می‌شود؟

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر می‌گویند کشتی ورزش ملی کشور است نه به خاطر مدال آوری نیست، بلکه به خاطر این است که کشتی ریشه دیرینه و ۱۰ هزار ساله در فرهنگ و ادب ما دارد.

به گزارش ایلنا، منصور برزگر با بیان این مطلب افزود: کشتی در رگ و وریشه ماست و در این میان از ابتدای حضور این رشته در رویدادهایی همچون المپیک و بازی‌های آسیایی همیشه از جامعه کشتی انتظار مدال‌آوری بوده و این در حالی است که کشتی‌گیران با کم لطفی مسئولان روبرو هستند.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ تصریح کرد: کشتی‌جزئی از معنویت و ریشه ماست و نه نظر اقتصای و نه از نظر معنوی به کشتی توجه نمی‌شود و توجهات تنها در آستانه رویدادهای مهم و به شکل ظاهری است و پس از آن کشتی‌گیران تا مسابقه بعد فراموش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران سال گذشته پس از ۴۵ سال خارج از ایران قهرمان جهان در رشته کشتی‌آزاد شد، اما هیچ توجهی به این افتخار بزرگ نشد، آیا به کشتی‌گیر ما حتی به اندازه یک دهم یک ورزشکار فلان رشته توجه می‌شود که فقط انتظار مدال آوری از آن‌ها است.

برزگر در پایان ابراز امیدواری کرد کشتی ایران در دو رویداد مهم پیش رو نیز با تمام وجود به مصاف رقبای خود برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز