خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام زیلکوفسکی–لهستان؛

ابراهیمی و محمدیان به رده بندی رفتند / اسامی فینالیست های ۴ وزن دوم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۲۹

پس از برگزاری رقابت های مقدماتی روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی که در شهر دبروا لهستان در حال برگزاری است دو نماینده ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند.

محمد جواد ابراهیمی و محمد حسین محمدیان به دیدارهای رده بندی رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان راه یافتند.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری رقابت های مقدماتی روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی که در شهر دبروا لهستان در حال برگزاری است دو نماینده ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸-۷ احمد بلیچی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵-۴ مغلوب استفان ورب نفر سوم جهان از مجارستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، محمدیان در گروه بازنده ها با نتیجه ۱۰ – صفر شینیا ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف امیرحاجی محمداف از بلاروس برود.

محمد جواد ابراهیمی نیز در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد پاتریک دوبلینوفسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف نفر اول رقابت های قهرمانی روسیه و قهرمان اروپا با نتیجه ۹-۳ شکست خورد و با توجه به حضور سعداله یف در دیدار فینال، ابراهیمی راهی گروه بازنده ها شد وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۴ - صفر از سد رادوسلاو مارسینکویچ از لهستان گذشت و با پیروزی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل زیبگنیو برانوفسکی از لهستان به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار هوشتین الکساندر از بلاروس می رود.

اسامی فینالیست های روز دوم به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: بخان گوی گریف(روسیه) – الکساندر بوگومویف(روسیه)
۷۰ کیلوگرم: سوسلان رومانوف(روسیه) - عظمت نوریکوف(بلاروس)
۸۶ کیلوگرم: عبدالرشید سعداله یف(روسیه) - استفان ورب(مجارستان)
۱۲۵ کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف(روسیه) - مرادین کوشوف(روسیه)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز