خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم کشتی کفایتی:

پیروزی مقابل رستم کلا، حیثیتی بود

کد خبر : ۱۲۷۰۳۷

کشتی‌گیران توانمند بومی تیم کفایتی در حد انتظار ظاهر شدند و حتی می‌توانستیم با نتیجه بهتر برنده باشیم.

سرمربی تیم کشتی کفایتی مشهد گفت: با پیروزی در برابر تیم رستم کلا علاوه بر شکست دور رفت، انتقام اتفاقات لیگ دسته یک را هم از این تیم گرفتیم.

به گزارش ایلنا، رضا رمضان‌زاده پس از پیروزی ۵ بر ۲ تیمش در دیدار دیروز ۱۵ آذرماه برابر تیم رستم کلا در مازندران اظهار داشت: کشتی‌گیران توانمند بومی تیم کفایتی در حد انتظار ظاهر شدند و حتی می‌توانستیم با نتیجه بهتر برنده باشیم.

وی با اشاره به حذف تیم کفایتی از جمع ۴ تیم برتر لیگ دسته یک به دلیل اتفاقات مربوط به کشتی‌گیر تبعه افغانستان، عنوان کرد: با برد دیروز مقابل تیم رستم‌کلا علاوه بر جبران شکست ۵ بر ۲ دور رفت، در این مبارزه حیثیتی، پیروز شدیم.

سرمربی تیم کشتی کفایتی با بیان اینکه با همین کشتی گیران بومی می‌توانیم حتی جزو ۴ تیم اول لیگ برتر امسال نیز باشیم، گفت: بازیکنان جوان و با انگیزه تیم ما شاید از نظر قرارداد پول کمتری گرفته باشند اما در خیلی از اوزان از نظر فنی در سطح بالاتری از کشتی گیران دیگر تیم ها قرار دارند.

رمضان‌زاده به دیدار این هفته تیمش در سبزوار با تیم ثامن الحجج(ع) این شهر اشاره و عنوان کرد: این هفته با انگیزه خیلی بیشتری نسبت به هفته گذشته به مصاف این تیم می رویم چرا که در صورت پیروزی در ۲ دیدار آینده، به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز