خبرگزاری کار ایران

توکلیان:

خادم تجربیات گرانبهایی را در کشتی ایران و جهان دارد

کد خبر : ۱۲۲۱۳۲

متاسفانه برخی شرایط در فدراسیون کشتی، باعثایجاد حواشی در اطراف فعالان کشتی شده بود که همین موضوع باعثتغییر و تحولاتی در فدراسیون شد.

مربی تیم ملی کشتی گفت: حضور رسول خادم در فدراسیون کشتی قطعا منشا اثرات مثبتی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر توکلیان اظهار داشت: متاسفانه برخی شرایط در فدراسیون کشتی، باعثایجاد حواشی در اطراف فعالان کشتی شده بود که همین موضوع باعثتغییر و تحولاتی در فدراسیون شد.

وی با اشاره به حضور خادم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی، اظهار کرد: خادم تجربیات گرانبهایی را در کشتی ایران و جهان دارد و مدیریت خوب و حرفه‌ای خادم در تیم ملی باعثشد در حالی‌که شرایط و اوضاع فدراسیون مناسب نبود، تیم‌های ملی کشتی در رقابت‌های جهانی و آسیایی عملکرد خوبی را از خود نشان دهند.

مربی تیم ملی کشتی ادامه داد: قطعا حضور یک فرد از خانواده کشتی در راس فدراسیون می‌تواند منشا تغییرات مثبتی در این ورزش باشد، امروز جامعه کشتی کشور نیاز به همدلی و هماهنگی دارد تا همچون همیشه نام ایران در عرصه‌های بین المللی بدرخشد.

توکلیان ابراز امیدواری کرد: با حضور افرادی همچون خادم در راس فدراسیون کشتی شاهد ایجاد شرایط مطلوب و روند رو به رشد در این ورزش مدال‌آور کشورمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز