خبرگزاری کار ایران

می‌توان همزمان مربی و کشتی‌گیر بود؛

گوگشلیدزه: با قوانین جدید عدالت بیشتر در کشتی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۵

من قصد دارم در رقابت‌های جهانی ازبکستان هم به میدان بروم. البته باید پیش از این در رقابت‌های انتخابی حریفانم را شکست دهم و پس از آن صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

دارنده مدال برنز المپیک گفت: می‌خواهم همزمان مربی و کشتی‌گیر باشم.

به گزارش ایلنا، گئورگی گوگشلیدزه با بیان این مطلب افزود: به نظرم یک کشتی‌گیر می‌تواند هم مربی باشد و هم مبارزه کند و به همین دلیل من قصد دارم در رقابت‌های جهانی ازبکستان هم به میدان بروم. البته باید پیش از این در رقابت‌های انتخابی حریفانم را شکست دهم و پس از آن صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

گوگشلیدزه تصریح کرد: من با کورتانیدزه رفیق هستم و او در حال حاضر رئیس فدراسیون کشتی گرجستان است و من هم سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورم هستم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان تأکید کرد: در کشور ما هر کس در مسابقات انتخابی اروپا و جهان اول شود راهی این رقابت‌ها می‌شود، البته در این زمینه یک تفاوت وجود دارد و اینکه هر کس در انتخابی جهانی اول شود صد در صد به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود.

وی افزود: با قوانین جدید عدالت بیشتر در کشتی اجرا می‌شود و فقط اعتقاد دارم امتیاز به پشت حریف رفتن و خاک کردن از ۲ به یک کاهش پیدا کند.

گوگشلیدزه خاطرنشان کرد: من شانس بالایی برای قهرمانی تیم کشورم در رقابت‌های جهانی مجارستان قائل بودم ولی مسائلی در تیم بوجود آمد که قابل بیان نیست باعثشد تا نتوانیم به این هدف برسیم. البته تیم ایران در این رقابت‌ها اول شد که به شما تبریک می‌گویم اما به هر صورت هدف‌گذاری ما رقابت‌های المپیک است.

وی در پایان گفت: علیرضا حیدری از ایران بهترین دوست و رقیب من در رقابت‌های خارجی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز