خبرگزاری کار ایران

گروه بندی رقابت ها تغییری نمی کند؛

امامی: مبنای ما رعایت اساسنامه و احترام به توافق جمعی است

کد خبر : ۱۱۷۱۱۱

در گروه بندی این رقابت ها در گروه یک ثامن الحجج(ع) سبزوار، استیل آذین ایرانیان و کفایتی و در گروه دو خونه به خونه بابل، هیئت زنجان و موسسه ثامن الحجج(ع) مشهد حضور دارند.

با توجه به پیگیری های مکرر و درخواست سه تیمی که موفق به پرداخت مبلغ ورودیه برای حضور در رقابت های لیگ برتر نشده اند(مبنی بر تعیین فرصتی محدود جهت پرداخت ورودیه ی ذیربط) و همچنین اعلام تقاضای مکتوب ۵ تیم از ۶ تیم شرکت کننده در مراسم قرعه کشی، مبنی بر تمدید فرصتی محدود جهت پرداخت ودیعه و حضور باشگاه شرکت ملی گاز ایران در این رقابت ها، سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام می دارد با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط مطابق مفاد اساسنامه و احترام به توافقات جمعی بعمل آمده، سه تیم مورد نظر حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه فرصت دارند تا با پرداخت ورودیه ی تعیین شده، در لیگ برتر باشگاه های کشتی کشور حضور یابند.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم امامی در این زمینه گفت: جلسه هماهنگی تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد که در آن نشست تعدادی از تیم ها درخواست دادند که حداکثر تا روز چهارشنبه مبلغ ورودیه را پرداخت کنند و مراسم قرعه کشی مجددا روز پنج شنبه برگزار شود. در نشست روز پنج شنبه، شش تیم مبلغ ورودیه را پرداخت کردند که در مراسم قرعه کشی شرکت داده شدند.

امامی تصریح کرد: پس از این نشست تیم های شرکت ملی گاز ایران، هیئت کشتی رستم کلا و شهدای ساری که مبلغ ورودیه را پرداخت نکرده اند، دیروز طی پیگیری هایی مکرر از فدراسیون کشتی درخواست کردند که برای پرداخت این مبلغ فرصت دوباره ای به آنها داده شود تا در رقابت های لیگ شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پنج تیم حاضر در این رقابت ها، تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار و مشهد، گروه ساختمانی کفایتی، خونه به خونه بابل و استیل آذین نیز با ارسال نامه ای خواستار این شدند تا فرصت محدود دوباره ای، به تیم شرکت ملی گاز ایران برای پرداخت ورودیه داده شود.

امامی در پایان با اشاره به اینکه یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی طبق برنامه روز ۱۷ آبان ماه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: با موافقت مسئولان فدراسیون به این سه تیم فرصت داده شد تا در زمان مورد نظر(پایان وقت اداری روز ۱۱ آبان ماه) مبلغ ورودیه را پرداخت کنند و در صورت محقق شدن این امر، ضمن اینکه گروه بندی اعلام شده در روز پنج شنبه همچنان به قوت خود باقی است، تنها تیم هایی که مبلغ ورودیه را پرداخت کرده اند بر مبنای قرعه کشی به این گروه ها اضافه می شوند.

بر این اساس در گروه بندی این رقابت ها که روز پنج شنبه برگزار شد، در گروه یک تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار، باشگاه استیل آذین ایرانیان و گروه ساختمانی کفایتی و در گروه دوم تیم های خونه به خونه بابل، هیئت کشتی زنجان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد حضور دارند.

متن تقاضای پنج تیم برای فرصت دوباره به باشگاه شرکت ملی گاز ایران به شرح زیر است:

جناب آقای رسول خادم
سرپرست محترم فدراسیون کشتی
با سلام
احتراما، ضمن ابراز مراتب قدردانی از تلاش های حضرتعالی در خصوص استقرار قانونمندی در ورزش اول کشور و با عنایت به اینکه شرکت ملی گاز ایران در ابعاد متنوع در زمینه کشتی از جمله اجازه باشگاه مرحوم توفیق جهانبخت و ایجاد اکادمی کشتی در صنعت نفت منشاء خدمات شایانی به کشتی کشور می باشد، لذا امضاء کنندگان ذیل متفق القول با حضور تیم کشتی شرکت ملی گاز ایران که جزء قدیمی ترین تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی می باشد به جهت پویایی و باشکوهتر برگزار شدن لیگ امسال موافقت می نماییم.
لذا خواهشمند است نسبت به حضور این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد سال ۹۲ اقدام عاجل مبذول فرمایید. بدوا از حسن عنایت جنابعالی کمال امتنان را داریم.
موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار
گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی
خونه به خونه بابل
باشگاه استیل آذین ایرانیان
موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز