خبرگزاری کار ایران

شکست زاسایف مقابل گاتسالوف عادلانه نبود؛

ساولاهوف: رضا یزدانی اعتماد به نفس بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۰

شکست زاسایف مقابل گاتسالوف در فینال ۱۲۰ کیلوگرم ناعادلانه بود و مطمئنم که آلن در آینده این ادعای من را ثابت کرده و گاتسالوف را شکست می‌دهد.

روسلان ساولاهوف گفت: تیم اوکراین در جهانی مجارستان پس از تیم سال ۲۰۰۰ بهترین تیم ماست.

به گزارش ایلنا، روسلان ساولاهوف با بیان این مطلب افزود: یازده سال است که مربی تیم اوکراین هستم و می‌توانم مدعی شوم که تیم فعلی ما در جهانی مجارستان پس از المپیک ۲۰۰۰ سیدنی بهترین است. در آن تیم نفراتی مانند وادیم تاسایف و البروس تدیف حضور داشتند و در تیم فعلی آلداتوف، زاسایف و اولینیک هستند.

ساولاهوف تصریح کرد: در تیم اوکراین از میکولای عیوضیان در وزن ۶۰ کیلوگرم، گیا چیخالادزه در وزن ۷۴ کیلوگرم و رادولوف در وزن ۶۶ کیلوگرم در بوداپست انتظار بیشتری داشتم. آلداتوف بهترین عملکرد را در رقابت‌های جهانی مجارستان داشت و وی در حال حاضر یکی از بهترین‌های وزن ۸۴ کیلوگرم است.

ساولاهوف ادامه داد: اولنیک در شرایط برابری با یزدانی مبارزه کرد و من فکر می‌کنم وی این پتانسیل را دارد که در آینده بتواند دیدار نزدیکتری را به نمایش بگذارد. یزدانی اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و از اشتباهات رقبا به خوبی استفاده می‌کند.

ساولاهوف تأکید کرد: در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی گیران خوبی نظیر کمیل قاسمی از ایران، طاها آکگول از ترکیه و جمال‌الدین ماگمداف از آذربایجان در کنار زاسایف و گاتسالوف در جهانی حضور داشتند. شکست زاسایف مقابل گاتسالوف در فینال ۱۲۰ کیلوگرم ناعادلانه بود و مطمئنم که آلن در آینده این ادعای من را ثابت کرده و گاتسالوف را شکست می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز