خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور:

نظارت مستمر بر مجوزهای تغییر کاربری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۵۲

مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: مجوزهای تغییر کاربری و فرم‌های گزارش بازدید تنظیمی بخش غیردولتی به صورت مستمر رصد و نظارت می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محسن آشتیانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجوزهای تغییر کاربری با استفاده از امکانات نظارتی سامانه‌های صدور مجوزهای تغییر کاربری و اطلاعات جغرافیایی و تصاویر ماهواره‌ای توسط کارشناسان معین دفتر حفظ کاربری اراضی کشاورزی مورد بررسی و رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان امور اراضی کشور مبنی بر تقویت نظارت این روند باشتاب بیشتر پیگیری خواهد شد و در صورتی که تخلف در صدور هر یک از مجوزهای تغییر کاربری محرز شود ابطال آن از طریق دبیرخانه تبصره ۷ ماده ۱ قانون حفظ کاربری در دستور کار قرار گرفته و با عواملی که تعلل و کوتاهی داشته‌اند و تعهدات خود را برای انجام طرح مورد نظر انجام نداده‌اند، برخورد می‌شود.

مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی گفت: نظارت بر مجوزها به موجب تفاهم‌نامه و شیوه‌نامه ابلاغی به عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سپرده شده است که به محض تکمیل فرم‌های گزارش بازدید نظارت بر عملکرد عوامل ذی‌ربط سازمان یاد شده و صحت‌سنجی گزارش‌ها از طریق دفتر حفظ کاربری در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز