خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی:

اعتماد مردمی برترین پشتوانه تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۲۶

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اعتماد مردمی را برترین پشتوانه تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی دانست و بر ارتقای این اعتماد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ایوب فصاحت به همراه مدیر و معاونین تعاون روستایی استان اصفهان در دیدار با معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان، گفت: تعاونی‌ها قدیمی‌ترین تشکل‌های مردمی و با ساختارهای اصولی و قدرتمند هستند که برترین پشتوانه‌شان، اعتماد مردمی است اما متاسفانه با گذر زمان آن‌گونه که باید با جامعه جهانی رشد نکرده‌اند.

وی گفت: تولید محصول باید بر پایه یک برنامه، تقویم و الگوی خاص و مشخص و براساس منابع و مصارف جامعه باشد تا قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بوده و حقوق مصرف کننده در کنار حقوق تولید کننده نیز رعایت شود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص مسائل مطرح شده در زمینه محصولات پیاز و سیب‌زمینی استان اصفهان نیز اظهار کرد: در نشستی که با وزیر جهاد کشاورزی خواهد داشت، موضوعات طرح شده به همراه نتیجه بازدیدهای میدانی مطرح و تصمیم‌های اتخاذ شده به سمع و نظر مسئولان استانی خواهد رسید.

لزوم تخصیص سهمیه صادراتی پیاز و سیب‌زمینی برای اصفهان

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این نشست در خصوص شرایط ویژه برخی از مناطق اصفهان از جمله شهرستان فلاورجان و روند ذخیره‌سازی پیاز و سیب‌زمینی و مشکلات موجود بحث و گفتگو کرد و خواستار تخصیص سهمیه‌ای برای صادر کردن محصول پیاز و نیز اعتباری جهت خرید توافقی سیب‌زمینی شد.

حقیقت‌سرشت تاکید کرد: نگاه مسئولان در حوزه تولیدات کشاورزی و حل مسائل آن، باید از منطقه‌محوری به ملی و به عنوان محصولی در سبد غذایی کشور تغییر یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز