خبرگزاری کار ایران

موسوی خبرداد:

ورود احتمالی‌ملخ‌های صحرایی به جنوب کرمان/ شناسایی مناطق پرخطر هجوم ملخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۱۷۶

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی از احتمال ورود موج جدیدی ملخ‌های صحرایی به جنوب استان کرمان خبرداد.

 به گزارش ایلنا، سیدمحمد موسوی از انجام مکاتبه وزیر جهاد کشاورزی با وزیر کشور، معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: تمام تمهیدات ویژه از هم‌اکنون برای مبارزه با موج جدبد ملخ‌ها به جنوب کرمان انجام شده است.

وی از تخصیص هزینه مبارزه با ملخ در جنوب کرمان به وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم‌های پایش ملخ صحرایی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، زمینه مبارزه جدی را فراهم کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی از شناسایی مناطق پر خطر هجوم ملخ‌ها در جنوب کرمان خبرداد و گفت: پایش جدی منطقه با حضور کارشناسان فنی حفظ نباتات در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان کرمان برای هزینه در زمینه بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی خسارت دیده از سیلاب خبر داد. 

 موسوی در بازدید از مناطق خسارت دیده از سیلاب‌های ابتدای امسال در جنوب کرمان گفت: با وجود نداشتن اعتبار برای بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی خسارت دیده از سیلاب، سازمان جهاد کشاورزی این منطقه اقدامات خوبی را در زمینه بازسازی قنوات و راه‌های دسترسی به مزارع انجام داده است.

وی با بیان اینکه برای بازسازی زیرساخت‌های خسارت دیده از سیلاب در حوزه کشاورزی ۲۰میلیارد تومان اعتبار به زودی در اختیار استان کرمان قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در این میان جنوب استان کرمان هم با دریافت اعتبارات بایستی اقدامات بازسازی را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز