خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خاوری‌مقدم خبرداد:

شرور سابقه‌دار رودبار جنوب در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۷۲

فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری شرور سابقه‌دار رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار عباس خاوری‌مقدم در تشریح این خبر گفت: با رصد عوامل اطلاعاتی قرارگاه تاکتیکی شهید میثم(جنوب استان کرمان ) روز گذشته شرور سابقه‌دار منطقه‌ی رودبار جنوب دستگیر شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد: با تلاش‌های مستمر اطلاعاتی مخفیگاه شرور(ی- ذ) در حوزه ی استان هرمزگان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه فرد مذکور دستگیر شد.

وی با دعوت از سران طوایف، معتمدین و متنفذان بیان کرد: بزرگان هر قومی تاثیر به‌سزایی در پیشگیری از انجام جرائم خصوصا جرایم خشن  دارند لذا همکاری ومشارکت فعال سران طوایف در ایجاد و ارتقا امنیت پایدار در حوزه‌ی سرزمینی جنوب استان خواستاریم.

خاوری‌مقدم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری مستمر دادستان شهرستان رودبار جنوب در حصول عملیات فوق الذکر تصریح کرد: در عملیات مورد نظر تعداد دو قبضه سلاح، سه عدد تیغه خشاب و مقادیری مهمات جنگی؛ چندین دستگاه تلفن همراه و سلاح سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت در جنوب استان کرمان یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قاطعیت تمام هرنوع برخورد با گروهک‌های شرور را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز