خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

فعالیت ۳۹ مرکز دارالقرآن در استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۹۶

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت ۳۹ مرکز دارالقرآن در شهرستان ها و مناطق استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرمان، صدیقه مرادی در جلسه توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن شهرستان ها و مناطق استان، گفت: دارالقرآن ها مکان‌هایی هستند که می‌توانند دانش آموزانی مومن و انقلابی و آشنا به مفاهیم قرآنی تربیت کنند.

وی افزود: فعالیت‌های قرآنی باید برای دانش آموزان جذابیت خاص خود را داشته باشد و در صورتی که توام با نشاط و شادی باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت‌.

مرادی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان استان از دارالقرآن‌ها، عنوان کرد: در استان کرمان ۳۹ مرکز دارالقرآن در حال فعالیت هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: فعالیت های قرآنی صرفا روخوانی و روان خوانی نیست، بلکه آموزش معنای حقیقی قرآن و عمل نمودن به دستورات قرآنی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که در سایه علم به مفاهیم قرآن می توانیم جامعه ای سعادتمند و بالنده داشته باشیم.

مرادی به توسعه آموزش های قرآنی و ارتقاء سطح دانش و مهارت های قرآنی دانش آموزان در مراکز دارالقرآن اشاره و بر این مهم تاکید کرد.

برپایه این گزارش جلسه توانمند سازی مدیران دارالقرآن های شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناسان حوزه ستادی قرآن و عترت در محل سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز