خبرگزاری کار ایران

در جلسه مثلث توسعه اقتصادی کرمان مطرح شد:

41 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای توسعه اقتصادی کرمان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۳۴

در جلسه مثلث اقتصادی شهرستان کرمان که به ریاست فرماندار کرمان برگزار شد، 8 طرح اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، در این جلسه فرماندار کرمان با اشاره به تفاهم نامه میان استانداری ، بنیاد علوی و بانک سینا از دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به شناسایی و معرفی طرح هایی که با دریافت تسهیلات تکمیل و به بهره برداری می رسند، اقدام کنند.

وی اولویت اجرا را با طرح هایی دانست که با پرداخت تسهیلات بتوانند مشکلی از مشکلات استان را حل و فصل کنند.

شمسایی مدیر منطقه جنوب شرق بانک سینا نیز به تشریح تفاهم نامه همکاری با استانداری و بنیاد علوی پرداخت و افزود : این تفاهم نامه به منظور رفع محرومیت ، توسعه اقتصادی ، ایجاد و حفظ اشتغال موجود در راستای حمایت طرح های اشتغال زا منعقد شده که پس از معرفی طرح ها و بررسی نهایی توسط بانک و داشتن شرایط لازم ، تسهیلات پرداخت خواهد شد که نرخ سود آن 22 درصد است که 5 درصد آن را بنیاد علوی و 5 درصد را استانداری تأمین خواهد کرد و تنها 12 درصد آن به عهده متقاضی است. ایشان حداکثر میزان پرداخت تسهیلات به هر طرح را بیست میلیارد ریال اعلام کرد.

اولین طرح مربوط به احداث فاز دوم بیمارستان تخصصی اعصاب وروان نوریه کرمان بود که با توجه به اهمیت بحث سلامت با پرداخت تسهیلات بیست میلیارد ریالی از طریق بانک سینا به این پروژه موافقت شد. به گفته مدیران پروژه با اجرا و به بهره برداری رسیدن فاز دوم بیمارستان اعصاب و روان نوریه ، کلیه جانبازان جنوب شرق کشوردر استان های سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و کرمان به لحاظ درمانی پوشش داده می شوند و در آن از درمانهای غیرداروئی ، طب فیزیکی ، امواج درمانی ، روش های مشاوره ای و طب سنتی و اسلامی استفاده می شود.

همچنین با پرداخت تسهیلات 20 میلیارد ریالی به کارخانه کارتن سازی و کاغذ سازی و تسهیلات 1500 میلیون ریالی به واحد تولیدی سالاد فصل موافقت شد.

در خصوص طرح شرکت تعاونی هماهنگی تولیدکنندگان خوراک دام ، طیور آبزیان و مکمل سازان مقرر شد پس از ارائه مدارک و مستندات لازم و بررسی نهایی توسط بانک سینا با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش آن موافقت شود.

همچنین مقرر شد پروژه های راه اندازی کارخانه آ ب معدنی ، واگذاری معدن نمک ، کارخانه فرآورده مس ، نقره و مواد رنگی یر روی اجسام ، احداث مرکز خدمات تفریحی و گردشگری در وامق آباد و فاز دوم تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و مکمل سازان برای بررسی و انجام کارهای کارشناسی به مراجع ذیربط ارجاع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز