خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کرمان مطرح کرد:

80 درصد خیران مدرسه ساز از طبقه متوسط جامعه هستند

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان کرمان گفت: 80 درصد خیران مدرسه‌ساز ما از طبقه متوسط جامعه هستند و با زحمت و مشقت وارد این عرصه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ماشاءالله حسنی صبح امروز در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کرمان اظهار داشت: مدرسه ساختن فرصتی ارزشمند است که هر کسی نمی‌تواند به راحتی با پول خود این عمل خیرخواهانه را انجام دهد.

وی بیان داشت: باید به حال بزرگواری و همت خیران مدرسه‌ساز غبطه خورد، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت آینده فرزندانمان را بیشتر باور کنیم و به کمک این نهاد مقدس بیاییم تا انسان‌های بزرگی را در این مکتب پرورش دهیم.

حسنی عنوان کرد: خیران مدرسه‌ساز از آموزش و پرورش انتظار دارند که پول آنها را وارد دایره دولتی نکنند، مدرسه‌ای که توسط خیر ساخته می‌شود با مدرسه‌ای که دولت ساخته، متفاوت است.

وی با بیان اینکه خیران براساس اعتقادات مذهبی وارد این کار می‌شوند، گفت: 80 درصد خیران مدرسه‌ساز ما از طبقه متوسط جامعه هستند و با زحمت و مشقت وارد این عرصه می‌شوند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کرمان ادامه داد: خیران مردمی باگذشت و هنرمند هستند و هر کسی نمی‌تواند خیر باشد، آموزش و پرورش نیازمند حضور چنین افرادی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی 24 مجمع خیران مدرسه‌ساز در استان کرمان ادامه داد: طی یک سال گذشته 25 مدرسه هشت کلاسه توسط خیران مدرسه‌ساز در استان کرمان احداث شده است. 

کد خبر : ۳۷۵۲۵۱