خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان خبرداد:

وضعیت آب در رفسنجان بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۰۷

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: این شهرستان در زمینه آب وضعیت بحرانی دارد و اگر این وضعیت مدیریت نشود، صنعت کشاورزی ما به یک‌باره فلج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان، دکتر محسن ارسلان معاون سیاسی واجتماعی فرماندار صبح امروز در همایش مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در فرمانداری اظهار داشت: اقتصاد شهرستان رفسنجان بر پایه کشاورزی است و کشاورزان طی این سال‌ها با تلاش خود باغ‌های پسته زیادی ایجاد کردند.

وی بیان داشت: این شهرستان در زمینه آب وضعیت بحرانی دارد و اگر این وضعیت مدیریت نشود، صنعت کشاورزی ما به یک‌باره فلج می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مبنای چاره‌اندیشی برای این وضعیت مدیریت مصرف آب‌های موجود است.

وی با اشاره به مصرف برق کشاورزی و غیره افزود: اگر در این زمینه هم رعایت نشود و در ساعت‌های پیک مدیریت مصرف نداشته باشیم، هزینه‌های آن غیرقابل جبران است و با قطعی مواجه می‌شویم.

ارسلان با تأکید بر داشتن نگاه ویژه در مصرف انرژی خاطرنشان کرد: همه به ویژه کشاورزان همت کنند و با همکاری در مدیریت مصرف چالش‌های روبه‌رو را کم کنند.

این مسئول با اشاره به شعار سال متذکر شد: زمانی می‌توانیم به شعار سال جامه عمل بپوشیم که قدم‌های مؤثری برای رسیدن به عمل واقعی برداریم و این مهم با همت همه مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز