خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش کرمان؛

ارزیابی عملکرد باید حوزه استیفای حق مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۷۲

ارزیابی و عملکرد، امن‌ترین پناهگاه برای فرهنگیان باشد. و باید زمینه پاسخگویی به فرهنگیان و مردم در این مجموعه فراهم شود به طوری که مردم بتوانند در آن حرف‌شان را بزنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درگردهمایی کار‌شناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات شهرستان‌ها و مناطق گفت: ارزیابی عملکرد باید حوزهٔ استیفای حق مردم باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان، رحیم میرشاه ولد افزود: ارزیابی و عملکرد، امن‌ترین پناهگاه برای فرهنگیان باشد و باید زمینه پاسخگویی به فرهنگیان و مردم در این مجموعه فراهم شود به طوری که مردم بتوانند دران حرفشان را بزنند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاه عظیمی است که دانش آموزان و معلمان تحت سرپرستیان هستندو باید در این سیستم بزرگ ا حساس عدالت کنند.

وی بابیان اینکه طبق قانون و مقررات کشور با متخلفان برخورد شود، گفت: کسانی که قوانین ومقررات رانمی دانند باید ان‌ها را آگاه کرد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های بالقوه اولیاء، معلمان و دانش آموزان برای تحقق اهداف آ موزش وپرورش استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه باید رابطه سالاری در ادارات آموزش وپرورش حذف شود، گفت: ضابطه سالاری جای رابطه سلاری را بگیرد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش کرمان گفت: شایسته سالاری در ادارات اموزش و پرورش نهادینه شود.

وی بیان داشت: باید فضای نقد و نقادی دربین دانش آمورزان و معلمان ایجاد شود و ریشه تملق و چاپلوسی در مدارس دربین دانش آموزان و معلمان خشکانیده شود.

وی بابیان اینکه کار‌شناسان ارزیابی و عملکرد باید سمبل نظم و انضباط در آموزش و پرورش باشند، گفت: باید نظم و انضباط را سرلوحهٔ کار خود قراردهیم و آن را باجدیت در ادارات و مدارس پیگیری کنیم.

وی بررعایت قانون و قانون مداری تاکید کرد و تصریح کرد: برای قانون مدار شدن مدیران مدارس و معلمان باید برنامه ریزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز