خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان؛

ضریب نفوذ گاز طبیعی به ۵۵ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۴۸

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از اشتراک پذیری ۴۵۹۰۰۰ مشترک خانگی و تجاری گاز در بخش شهری و روستایی خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از اشتراک پذیری ۴۵۹۰۰۰ مشترک خانگی و تجاری گاز در بخش شهری و روستایی خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از ۳۹۳۰۰۰ مشترک شهری و ۶۶۰۰۰ مشترک روستایی از نعمت گاز طبیعی در سطح استان بهره‌مند هستند.

به گزارش ایلنا از کرمان، ودیعتی ادامه داد: ۳۴۰هزار خانوار شهری و ۹۰هزارخانوار روستایی تا کنون از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و عملیات اجرایی گاز رسانی به ۴۷۰۰۰خانوار شهری و ۹۰۰۰ خانوار روستایی در دست اجرا و اقدام است.

وی افزود: شرکت گاز استان کرمان در ۲۷۰ روز امسال، ۱۳۰۰۰ انشعاب را در قالب ۲۱۰۰۰ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی انجام داده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بهره برداری مشترکان از گاز طبیعی در فصل زمستان امسال فراهم شده است، تصریح کرد: عامل مهمی که می‌تواند ما را در استمرار جریان گاز و ارائه خدمات به موقع یاری کند، مشارکت حداکثری مشترکان به منظور صرفه جویی درمصرف گاز است.

وی خاطر نشان کرد: با کم کردن یک درجه دمای منزل حدود ۶ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی خواهد شد.

وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی از سوی مشترکان نیز گفت: مشترکان ضمن کنترل دودکش‌ها و اطمینان از محکم و مسدود نبودن مسیر آن از بروز حوادثناگوار بویژه مرگ خاموش پیشگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز