خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان؛

طرح ممیزی موسسات حمل مسافر درون شهری در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۳۰

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان، اجرای طرح ممیزی موسسات حمل مسافر درون شهری کرمان را گامی در جهت خدمت رسانی مطلوب عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان گفت: طبق مقررات از ادامه فعالیت موسساتی که اعتبار پروانه نمایندگی آنان پایان یافته است، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، مجید عسکری افزود: بازرسی و نظارت این سازمان با همکاری ستاد صیانت از حریم عمومی و امنیت اجتماعی استانداری و همچنین اداره نظارت بر اماکن عمومی شهر کرمان به طور همزمان طرح ممیزی موسسات حمل ونقل مسافر را در دست اجرا دارد.

وی گفت: در صورتی که موسسه مورد بازرسی، شرایط لازم را جهت سرویس دهی به شهروندان نداشته باشد، طبق مقررات از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: از تمامی رانندگان فعال در موسسات حمل و نقل مسافر درون شهری کرمان دعوت می‌‍شود تا نسبت به اخذ مجوز لازم و یا در صورت پایان یافتن اعتبار، نسبت به تمدید اعتبار مدارک تاکسیرانی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای دست یابی به حمل و نقل عمومی مطلوب و پایدار توسط موسسات درون شهری، نقش مردم در این زمینه سهم به سزایی دارد، چرا که شهروندان با آگاهی از قوانین می توانند یاری رسان سازمان تاکسیرانی در جهت رفع کاستی ها و معضلات موجود در نحوه سرویس دهی موسسات باشند.

وی با اشاره به مشکلاتی که خودروهای فاقد مجوز برای مسافران به وجود آورده اند، از تمامی شهروندان کرمانی خواست از سوارشدن به خودروهایی که فاقد تابلوی سقفی و یاعلائم خط کشی و مشخصات ویژه موسسات حمل مسافر هستند، امتناع نموده و مراتب را از طریق تماس تلفنی و یا سامانه پیامکی این سازمان جهت پیگیری لازم گزارش کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: هر گونه اخذ کرایه اضافه تحت هرعنوان که خارج از نرخ مصوب شورای شهر کرمان باشد، تخلف محسوب شده و مدیران موسساتی که رانندگان آنان مرتکب تخلف شده اند، جهت برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز