خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران؛

بانک‌ها می‌توانند مهم‌ترین نقش را در توسعه کشور ایفا کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۱۴

وظیفه خود می‌دانیم که حجم سرمایه‌گذاری‌های بانک را در کارهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری کاهش دهیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم کلنگ زنی طرح جایگزینی سه هزار و ۴۰۰تنی کارخانه سیمان کرمان گفت: معتقدیم نقش تاریخی بانک‌ها را باید تداوم دهیم و این سرمایه‌گذاری‌ها هیچ منافاتی با سیاست‌های بانکداری ندارد.

به گزارش ایلنا از کرمان، عبدالناصر همتی افزود: سیمان کرمان با قدمت نیم قرن به توسعه جنوب و جنوب شرق کشور کمک کرده و استان‌های این منطقه از ثمرات تولید این کارخانه بهر‌ه‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: به هر صنعت مهمی که در کشور وجود دارد نظاره کنیم، نقش مهم بانک‌ها را خواهیم دید و معتقدیم نقش تاریخی بانک‌ها را باید تداوم دهیم و این سرمایه‌گذاری‌ها هیچ منافاتی با سیاست‌های بانکداری ندارد.

وی اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که حجم سرمایه‌گذاری‌های بانک را در کارهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری کاهش دهیم و سعی می‌کنیم این سرمایه‌گذاری‌ها را به حد استاندارد برسانیم.

مدیرعامل بانک ملی کشور گفت: حضور بانک ملی در کارهای سرمایه‌گذاری از ‌استانداردی که اعلام شده پایین‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با کلنگ‌زنی پروژه جدید ‌جایگزینی کارخانه سیمان، ۱۰ درصد سهام گروه توسعه سیمان در بازار بورس عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: بانک ملی تلاش می‌کند که نقش خود را در توسعه کشور ایفا کند و معتقدیم که بانک‌ها هنوز می‌توانند مهم‌ترین نقش را در توسعه کشور ایفا کنند.

وی ادامه داد: باید در شرایط تحریم به دنبال پروژه‌هایی با هزینه کمتر و تکنولوژی بهتر برویم تا بتوانیم اثرات تحریم را به حداقل برسانیم، و ۱۴۰ هزار میلیارد تسهیلات اعطایی از سوی بانک ملی ایران در شش ماهه نخست سال‌جاری به متقاضیا داده شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: ۳۳۰ پروژه مهم در کشور با مشارکت بانک ملی افتتاح شده است و بانک ملی از ۵۵ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری برآورد شده برای پروژه‌های نیمه تمام، ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز