خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان خبر داد:

با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی، مدارس تک نوبته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۲۸

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با اجرای طرحخرید خدمات آموزشی، مدارس کرمان تک نوبته شدند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان از واگذاری ۶۱ واحد آموزشی در قالب ۵۰۰کلاس درس وده هزار دانش آموز به بخش غیر دولتی خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۲۰۰میلیارد ریال از منابع آموزش وپرورش استان صرفه جویی شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان ابراهیم جهانگیری افزود: جذب نیروی انسانی در این مدارس طبق نیاز سنجی و بر اساس بوم در رشته‌های پرورشی، آموزشی وبهداشتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی این طرح ۵۰۰نفر است، افزود: با توجه به بازدید کار‌شناسان آموزش وپرورش استان، رضایت والدین وانعکاس مردم هیچ دغدغه‌ای در خصوص مسائل تربیتی وآموزشی این مدارس وجود ندارد.

جهانگیری با اشاره به کمبود معلم، شیفت دوم مدارس وتعطیلی کلاس‌های درس درسال تحصیلی قبل، گفت: با اجرای این طرح برای اولین بار مدارس استان کرمان از شیفت دوم درآمدند وکلاس‌ها در اول مهرماه با شور ونشاط مضاعف در همه مدارس استان کرمان دایر شد..

وی توانمند سازی معلمان را از سیاست‌های اصلی آموزش وپرورش استان کرمان عنوان وخاطرنشان کرد: موسسین این مدارس موظف شده‌اند طبق تغییرات کتب درسی وبرنامه‌های آموزش وپرورش توانمندسازی معلمین این مدارس را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز