خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا کرمان:

تعامل بیشتر بانک‌ها و پلیس فتا موجب کاهش جرایم سایبری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۷

رئیس پلیس فتا کرمان در همایش تخصصی آسیب‌های فضای مجازی تعامل هر چه بیشتر بانک‌ها و پلیس فتا را موجب کاهش جرایم سایبری دانست.

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: بیشترین جرایم سایبری استان مربوط به برداشت‌های غیر مجاز مالی است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سرهنگ اسماعیلی " در همایش تخصصی آسیب‌های فضای مجازی افزود: در پی جوئی جرایم مالی تعامل بانک‌ها و پلیس فتا موجب آمار بالاتر و سریعتر کشف، خواهد شد و همچنین بر پیشگیری از جرایم که برای مردم و پلیس کم هزینه تر و مهمتر از کشف است، تاثیر به سزائی دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: استفاده از صفحه کلید مجازی در امورات بانکی و مالی فضای مجازی و خرید های اینترنتی اطلاعات ما را تا حد زیادی از دسترس هکر ها و سوء استفاده کنندگان دور نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: ما در مسائل مربوط به فضای مجازی دو نقش ایفا می کنیم یکی نقش شغلی که متناسب با شغل و حرفه ماست و یکی به عنوان پدر یا مادر خانواده. پس باید دانش خود را هم در حوزه شغلی و هم در مسائلی که مربوط به خانواده خصوصا فرزندان است هم بالا ببریم.

اسماعیلی اظهار داشت: به عنوان پدر یا مادر خانواده بهتر است به صورت نامحسوس فعالیت فرزتدانمان را در فضای مجازی کنترل کنیم و برای این کار می توان از نرم افزار های مراقبتی و نظارتی استفاده کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان در پایان گفت: پدر و مادر باید رایانه را در محلی از خانه قرار دهند که صفحه نمایشگر آن برای همه اعضا خانواده قابل رویت باشد و همچنین می بایستی با نصیحت پدرانه و مادرانه فرزندان را در خصوص آسیب های فضای مجازی آگاه سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز